Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Threaded View
-
19-12-09, 14:41 #29
Sv: Lavt stofskifte i formentlig årtier
VibekeJ, jeg skjønner at når du er så syk, er det lett å gå i sort og tenke at dette er enden. Jeg har vært der jeg og. Ikke så mange uker siden, heller. Da var jeg dårlig fordi jeg brukte altfor lite Thyroid, og hadde nettopp startet med Cortef. Den ene dagen før jeg forsto at jeg var så lav på Throid, og startet å øke, tenkte jeg at snart kommer sykebilen, jeg følte bena svikte tunder meg, og hodet var en senil tåkegrøt. Nå kjennes alt mye bedre sammenliknet med da. Selv om det fortsatt er en lang vei til å føle meg frisk og at jeg har energi til å leve et vanlig liv.
Kan du få telefontime hos Hertoge? Og fortelle det du ikke fortalte? Eller skal du snart til din nye lege? Jeg håper du snart får kontakt med en av dem. For du må nok opp i kortisondose. VibekeJ, du må ikke glemme det mange forteller her på forummet og andre steder, det tar tid å dosere seg opp. Både på kortison og Thyroid. Kroppen skal langsomt tåle å få det den har glemt hva er. Og hjertet skal tåle å vennes til sterke doser med sunn og livgivende hormonføde.
Ikke gi opp! Det er så mye som venter på deg, din mann og resten av din omgangskrets! Kanskje er det også mangel på hormoner som kjører deg inn i det sorte hullet. Handle! Gjør noe! Ring en av disse hjelperne dine og få økt dosen din, og få hjelp til bena dine! Jeg kan ikke gjøre annet enn å tenke varme tanker og sende dem til deg

• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
Lavt stofskifte grundet Hashimotos
Av kat1982 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 29-01-09, 00:14 -
lavt stofskifte/bivirkninger
Av solskin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 10-08-08, 23:35 -
Har min søn på 16 år også lavt stofskifte????
Av ninus i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 8Siste melding: 02-10-07, 22:05 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker