Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Threaded View
-
18-12-09, 10:13 #17
Sv: Fikk diagnosen Hashimotos for en tid tilbake
Har kontaktet Aker nå og det var visst ikke noe i veien med binyrene mine
Basert på den ene blodprøven i hvertfall... og ikke fikk jeg noe tilbud om noen videre prøver heller:
"jeg så at prøvene var tatt kl 11.45. Grensen kl 8 er 150. ev. kan du ta en morgen kortisol kl 8. Men jeg tror at dette er i orden hos deg."
og siden jeg igjen blir rådet av legen min at jeg "MÅ" begynne på statiner (kolesterolet var på 5,9) - med dosen 80 mg om dagen som jeg synes er helt sinnsykt - så spurte jeg endokrinologen om dette også og fikk svaret:
"Familiær hyperkolesterolemi skal beandles" - jeg har da aldri hørt noe om at jeg skulle ha denne sykdommen - dessuten er den arvelig og ingen i familien min har stoffskifte sykdom eller høyt kolesterol.
Også fikk jeg beskjed om at lavt kolesterol er gunstig for stoffskiftet.
Så ingen videre oppklaring av noenting egentlig...Sist endret av Carro; 18-12-09 kl 12:06
Fikk diagnosen Hashimoto's for en tid tilbake. Har blitt veldig mye bedre med LCHF-kost, anbefales!!
Lignende tråder
-
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30 -
Har hatt hashimotos/knutestruma en god stund
Av sos i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 01-05-07, 21:19 -
Prøver som bør tas - og dosering - ved Hashimotos
Av Stina i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 82Siste melding: 01-09-06, 20:45

Svar med sitat

Bokmerker