Viser søkeresultater 1 til 10 av 33
Threaded View
-
16-12-09, 16:17 #5
Sv: NTFs veiledning for leger om Armour
Jo - det var en viss turbulens i den tiden, og sikkert noe foreningen ikke minnes med stolthet (det var nå mitt håp da)
Jeg tror man må være litt barsk, ellers sullrer de seg bare inn i sin egen verdens-forestilling. Så er jeg også dønn sikker på at det finnes et bankende hjerte inne i deg knokkel, et med ønsker og lengsler som vi alle har.
Det er flott at du reagerer.
Jeg vet faktisk ikke hva vi skal stille opp mer ?
Mye er gjort for å få mer rettferdige forhold. Ikke minst med P.E.Hegge og A.Lhøres bøker, men også her på forumet syns jeg det finnes svært mange som beretter om deres forhold til behandlingen de har mottat og andre forhold som fagmiljøet jo bør føle seg direkte berørt av - direkte pinlig berørt !
De har jo samme tastaturet som vi har, og kan umulig unngå å støte på oss. Når jeg googler hender det ofte at Sonjas kommer opp.
Så fagmiljøet kan umulig være helt uvitende, selv om enkelte legers påtagelige aroganse er skremmende.
Så er det jo virkelig godt å se at Norges øverste fagmiljø er på glid.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Armour Thyroid: Villedning av leger
Av Joni i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 92Siste melding: 03-08-15, 07:44 -
Leger med erfaring med Armour?
Av Vigdis i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 02-11-09, 12:22 -
leger...
Av irene i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 12-07-07, 00:16 -
Dr. Følling på SIA
Av Tone i forumet Hos legenSvar: 4Siste melding: 04-09-05, 16:15

Svar med sitat

Bokmerker