Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Dr. Følling på SIA
-
25-08-05, 17:26 #1Tone Gjest
Dr. Følling på SIA
Som noen har sett har jeg gått å ventet på en tilbakemelding fra en lege på SIA. Jeg har ringt sikkert 2-5 ganger pr dag uten å ha fått fatt på han. Det har blitt lagt igjen diverse meldinger til han uten at noe har skjedd.
De som har høut stoffskiftet som er ubehandlet vet hvordan det er å gå med bankende hjerte, svette og humørsvingninger til tusen. Selv er jeg 100 % sykemeldt. For meg teller altså HVER dag. For legen som skal på kurs og bli borte noen dager er dagene nok ikke så viktige. I dag hadde jeg mannet meg opp og ringte. Da fikk jeg beskjed om at han ikke kom tilbake før om en uke. Da RANT begeret over og jeg begynte å gråte i stedet for å bli sint. (regner med at dette er kjent stoff for de fleste) DA kom det en reaksjon og jeg ble omsider satt over til en lege som var alletiders, Dr Følling på SIA. Han brukte 5 minutter og ordnet Neo M, blodprøvetakninger og tid for operasjon.
Så nå er jeg ganske glad og hadde bare lyst til å dele denne.. Det er vanskelig å stå på når man er syk.
-
27-08-05, 08:53 #2
Hei Tone
Det der vet jeg litt om, men jeg var av de heldige og ble medisinert ganske fort. Hvor mye Neo-M bruker du nå?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
29-08-05, 14:44 #3tone Gjest
dose Neo
Så fikk jeg piller og bruker nå 2x3 pr dag.Helt til jeg er kjempelav og da operasjon
-
02-09-05, 23:10 #4
Bruker
- Medlem siden
- Jun 2006
- Meldinger
- 19
Å, jeg er så glad for at det endelig skjedde noe for deg nå! Det er farlig å la deg gå og være høy og ikke gi deg Neo Mercasole, når du snart går litt lavere, kanskje du vurderer å melde ham for manglende behandling? Jeg fikk ikke behandling av den første som så at jeg "gikk litt høyt" på stoffskifte, måtte slutte å jobbe og tapte penger pga det, meldte ham til pasientskadeerstatningen, jeg fikk ikke noe men han fikk en liten stripe lakken i alle fall!
Darlingmin
-
04-09-05, 16:15 #5tone Gjest
leger osv..
Jøss for en overlegen behandling du fikk. Var det en fastlege eller en sykehuslege? Forventer meg mere av sykehusleger (de som jobber med stoffskifte), men ingenting undrer meg. Jeg er "kommet over" at jeg ikke ble behandlet som jeg skulle, kanskje nettopp fordi jeg fikk sagt til han; det er bra du ringer nå og ikke forrige uke fordi da hadde jeg skjelt deg ut etter noter og du skulle skamme deg som ikke følger opp syke pasienter" Når jeg skriver det nå høres jeg ut som en skolefrøken,,,men han ble ganske taus.
Svar med sitat
Bokmerker