Viser søkeresultater 1 til 10 av 11

Threaded View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: hypermobilitet som tegn på hypothyreose?

Du har vist endnu ikke forstået, at der ikke findes selv den mindste celle i kroppen, det organ, den kirtel eller tand, eller hår-follikel, den fingernegl eller den knogle, den nerve eller blodåre, som ikke påvirkes at skjoldbruskkirtlens funktion og tilstand. Det er grunden til, at listen over thyroid-relaterede symptomer er så uendelig lang!

Din holdning vidner om, at du har behov for at finde håndfaste svar på konkrete spørgsmål, og når det ikke sker - bliver du frustreret. Du har også en urealistisk forventning til, at blodprøverne burde kunne give rette svar på alt og derved kunne enhver behandling skræddersyes med en succesgaranti. Jamen, så kan jeg oplyse dig om, at trods de hundreder af forskellige tests, lægerne har til rådighed - er dette langt fra ensbetydende med at alle sygdomme kan nemt diagnosticeres/behandles, herunder thyroidea-relaterede. Det er man nødt til at accepterede, ellers mister man forstanden.

Måske ville det nytte mere, hvis du suspenderede din fokus på hypothyreose et stykke tid og brugte i stedet tid/energi på at undersøge andre muligheder? Det kan ikke nytte at bebrejde stofskifteforummet, at her fokuseres på stofskiftesygdom.

Med hensyn til hypermobility kan jeg hilse og sige, at jeg er født som et "slange-menneske". I takt med at hypothyreose har taget til i styrken, fik jeg det værre så uden korsetter, håndledstøtter og knæs-/ankelstøtter kunne jeg slet ikke fungere motorisk. Først nogle år efter at jeg kom i en effektiv behandling for hypothyreose, er alle mine led blevet stabile og alle forstuvninger, forskydninger af led samt led-, sene- og muskelsmerter er borte. Så der er afgjort noget om snakken.
    Sist endret av Anisa; 30-11-09 kl 03:02
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Udseendet og ydre tegn på lavt stofskifte
    Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoer
    Svar: 19
    Siste melding: 07-12-12, 07:50
  2. Cortison - tegn på overdosering
    Av Anisa i forumet Hydrocortison
    Svar: 7
    Siste melding: 25-06-09, 19:15
  3. Svar: 3
    Siste melding: 29-09-08, 21:55
  4. TRAS, målebetegnelser og diverse tegn <>