Viser søkeresultater 1 til 10 av 40
Threaded View
-
21-11-09, 17:42 #15
Sv: Lavt stofskifte i formentlig årtier
Det blir jo spennende Vibeke !
Godt at de som har overskudd til det engasjerer seg, for mange lider jo nettopp under mangel på overskudd.......
Min mors lege spurte henne en gang om hun var tilfreds med behandlingen - som han kaldte det. (Levaxin) - - - så hva svarte du da, spurte jeg.
Ja, svarte jeg - men hvorfor i allverden fortalte du ikke.....OSV.
Næh - jeg orket ikke, jeg var så trett.
Og svaret ble vel med i den store statistikken om at "de fleste har det godt på Levaxin".
Så er det vel korrekt å si at Per E.Hegges bok vakte bestyrtelse da den kom.
Det gjorde jo Løhres bok også. http://www.leet.no/index.php?page=bo...=none&lang=nor
Men hvis det er noe man er dyktig til i legeforeningen, er det jo å legge lokk på saker som for dem er vanskelige å hanskes med.
Så også her. Den megen nødvendige revolusjon uteble, men jeg vil jo tro at den førte noe godt med seg.Sist endret av Admin; 22-11-09 kl 11:39 Begrunnelse: Citat tilføjet m.h.p. flytning af indlæg til rette tråd
Lignende tråder
-
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
Lavt stofskifte grundet Hashimotos
Av kat1982 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 2Siste melding: 29-01-09, 00:14 -
lavt stofskifte/bivirkninger
Av solskin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 10-08-08, 23:35 -
Har min søn på 16 år også lavt stofskifte????
Av ninus i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 8Siste melding: 02-10-07, 22:05 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker