Viser søkeresultater 1 til 10 av 40

Threaded View

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Sv: Lavt stofskifte i formentlig årtier

Sitat Opprinnelig skrevet av VibekeJ Vis post
    Jeg har netop været i kontakt med den danske videnskabsjournalist Lone Frank for at gøre hende interesseret i emnet og i binyretræthed. Desværre har hun orlov i øjeblikket.

J.Wilsons Adrenerg Fatigue er jo netop oversat til dansk 'Binyretræthed'. Det er blevet en succes for det lille nystartede forlag Aronsen. jeg har kontaktet forlaget for at få dem til at oversætte 'STOP The Thyroid Madness'. Der blev vist stor interesse. Nu må vi se.
    Der MÅ sgu gøres noget. Men vi fladmaste må selvfølgelig vælge vores kampe med omhu.
    Når Per Eigil Hegges bog ikke har fået større gennemslagskraft i Norge, så bliver man jo ikke optimist. Venter på -og vil gerne bidrage til - en netrevolution!
    Det blir jo spennende Vibeke !
    Godt at de som har overskudd til det engasjerer seg, for mange lider jo nettopp under mangel på overskudd.......

Min mors lege spurte henne en gang om hun var tilfreds med behandlingen - som han kaldte det. (Levaxin) - - - så hva svarte du da, spurte jeg.
    Ja, svarte jeg - men hvorfor i allverden fortalte du ikke.....OSV.
    Næh - jeg orket ikke, jeg var så trett.
    Og svaret ble vel med i den store statistikken om at "de fleste har det godt på Levaxin".

Så er det vel korrekt å si at Per E.Hegges bok vakte bestyrtelse da den kom.
    Det gjorde jo Løhres bok også. http://www.leet.no/index.php?page=bo...=none&lang=nor

Men hvis det er noe man er dyktig til i legeforeningen, er det jo å legge lokk på saker som for dem er vanskelige å hanskes med.
    Så også her. Den megen nødvendige revolusjon uteble, men jeg vil jo tro at den førte noe godt med seg.
    Sist endret av Admin; 22-11-09 kl 11:39 Begrunnelse: Citat tilføjet m.h.p. flytning af indlæg til rette tråd

Lignende tråder

1. ca. 4 år med lavt stofskifte
    Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter Graves
    Svar: 22
    Siste melding: 22-07-10, 10:20
  2. Lavt stofskifte grundet Hashimotos
    Av kat1982 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 2
    Siste melding: 29-01-09, 00:14
  3. lavt stofskifte/bivirkninger
    Av solskin i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 10-08-08, 23:35
  4. Har min søn på 16 år også lavt stofskifte????
    Av ninus i forumet Stoffskiftesykdommer hos barn
    Svar: 8
    Siste melding: 02-10-07, 22:05
  5. Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
    Av gitteh i forumet B-vitaminer
    Svar: 6
    Siste melding: 16-02-07, 23:56

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder