Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Threaded View
-
19-11-09, 08:40 #19
Sv: Når blir jeg bedre? Hjelp!
Du må ikke gi opp

Det er så ymse man får høre fra leger og spesialister. Vi får prøve å holde fokus på hva vi kjenner og hvordan medisinen fungerer for oss som enkeltpersoner, det er jo svært individuelt med denne sykdommen og det er vel det som gjør det så vanskelig for leger etc. også.
Det virker for meg med mine erfaringer som om du trenger høyere dose så du får bare ta diskusjonen med legen din. Jeg vet det er tungt og vanskelig når man er nedkjørt men man får bare stå på, for 2 uker siden var det mye gråt og tenners gnissel her i huset også. Husk at det trenger ikke å ta så lang tid dersom man øker dosen før man får en opptur. Jeg har også tenkt på at man kunne fått mye verre sykdommer og diagnoser, og tenker som deg at man er i alle fall ikke dødsdømt.
Jeg er fortsatt sykemeldt noen uker men har bestemt meg for at på mandag skal jeg forsøke meg på jobb igjen
Har nettopp snakket med sjefen min og han sa at jeg gjerne måtte prøve hvis jeg ville og se om det gikk, skulle ikke forvente for mye av meg
Jeg hater å være sykemeldt!! Jeg har imidlertid en "hjernejobb", er revisor så det krever at hodet mitt virker..
Jeg har aldri tenkt å gi opp!! Nekter å gi avkall på alt jeg har jobbet for.
Vet at det er veldig, veldig tungt i dårlige perioder men jeg tror det hjelper å prøve å tenke positivt og tenke på at man snart blir bedre
PS! For meg fungerer Armour mye bedre enn Levaxin for hodet og humøret.
Lykke til hos legen i morgen
Lignende tråder
-
Lio....mens jeg venter på Erfa
Av Babe i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 5Siste melding: 16-04-10, 14:04 -
Mens
Av Claudia i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 6Siste melding: 20-01-10, 00:31 -
Kommer ikke inn på web siden til oftebro
Av gutt_81 i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 29-05-07, 17:59 -
Kommer meg ikke etter omgangssyken
Av liten i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 29-09-05, 22:43

Svar med sitat
Bokmerker