Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Mens
-
17-01-10, 11:01 #1
Mens
Vil mens være ustabil resten av livet eller? Den har vært ganske ustabil helt siden november/desember 2008..
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
18-01-10, 03:13 #2
Sv: Mens
Jeg har hatt uregelmessig mens i mange år. Snart 5 faktisk. Jeg vet ikke helt om det blir bedre med tiden. Jeg kan ha mensen i 2 uker, forså å ha 3 dager fri og på'n igjen i 2 uker. Mens nå har jeg brått ikke hatt mensen på 2 måneder. Så det er ikke helt lett å gjøre seg klok på dette her

(Men jeg går ikke på noen medisiner da.. vet ikke om slike ting evt blir bedre med f.eks levaxin..)
-
18-01-10, 07:34 #3
Jeg mistet min mens i over 2 år , men når det ble oppdaget at jeg hadde hypotyreose og startet med lavaxin tok det bare 2 mnd så fikk jeg den tilbake akkurat som jeg hadde før jeg blev syk. Så nå er den ganske regelmessig igjen.
Fikk diagnosen Hashimoto's for en tid tilbake. Har blitt veldig mye bedre med LCHF-kost, anbefales!!
-
18-01-10, 17:46 #4
Okei.. Får smøre meg med tålmodighet litt til og håper at den retter seg snart.. Er litt kjip med uregelmessig alt fra 2 uker til 8 uker når man prøver å få seg unge
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
19-01-10, 08:57 #5
Gjelder vel ikke deg dette da Claudia,
men bruker dere andre prevansjon?
Jeg har opplevd både i hyper og hypo tilstand at jeg ikke kunne bruke noen form for piller eller spiral.
når jeg sluttet med dette gikk det tilbake til forsåvidt normalt, har bestandig hatt lang syklus.
28-30dager så jeg har aldri hatt noen fast tid i måneden, den blir forskjøvet 1 uke hver måned.
Begge mine døtre i tyveårene reagere på samme måte, hun minste er ikke i aktuell alder for prevansjon enda.
Kan ha noe med hva det inneholder av hormoner.
I og med at grav kan være komplisert med slike diagnoser råder jeg til å være obs på hormonprevansjon.
Til Claudia, bruk temp og stå på de dagene du ligger over det du normalt gjør!!! Og ligg på ryggen og nyt livet lenger enn normalt etter at jobben er gjort!!! Ikke grovt ment!!!Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
-
19-01-10, 20:27 #6
siden temaet er oppe, legger jeg til et spørsmål. Jeg har sett at kraftig menstrasjon er en av symptomene, og det har jeg opplevd de siste par årene.
Vil slike ting kunne rette seg igjen når man etterhvert er dosert riktig?
-
20-01-10, 00:31 #7
Har ikke merket det selv om jeg vel ikke er riktig medisinert ennå, det jeg merker forskjell på var at det var ikke like mye og lenge bestandig,
ca annenhver gang hadde jeg veldig og normal periode men så virket det nesten som jeg fikk igjen for at jeg hadde hatt en fin periode.
Nå har jeg ikke sett noe på 1,5 måneder så egentlig håper jeg det er forsvunnet for godt,
det er vel for godt til å være sant.
men en kan jo leve i håpet!Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
Lignende tråder
-
har en venninne som er blitt satt på propyltioracil mens hun
Av rikke i forumet Høyt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 11-12-07, 17:34 -
er det sammenheng mellom stoffskiftet og mens?
Av Lissa i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 04-02-07, 12:03
Svar med sitat

Bokmerker