Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Threaded View
-
19-11-09, 08:11 #18
Sv: Når blir jeg bedre? Hjelp!
Ja, jeg har så absolutt symptomer på lavt stoffskifte. Før jeg startet medisinering var TSH på 142 og fT4 på 5
Det er ikke greit å være fastlege heller. Hun har hele tiden hatt telefonkontakt med en spesialist på sykehuset, og han har hatt fokus på fT4, ikke TSH. Siden jeg ikke ble helt bra, sendte hun en henvisning til sykehuset for å se om de kunne finne ut noe hun muligens hadde oversett. Svaret som kom skriftlig var fra en annen spesialist, og han hadde fokus på TSH, og mente dosen måtte ned. Nå tar jeg 100 mcg mindre pr uke... og har selvsagt blitt verre, ikke bedre. Jeg synes synd på legen som får motstridene meldinger fra samme sykehus.
Har en utrolig interessant lederjobb og vil så veldig gjerne tilbake. Nå går tida, og jeg føler at jeg er nærmere en uførepensjon enn en friskmelding. Man blir ikke akkurat frisk av å tenke på det heller.
Jeg er egentlig en person full av energi, livslyst og stå på hummør. Kjenner ikke meg selv igjen.
Min store trøst er at jeg ikke har store smerter, jeg har ikke kreft (med den dødsangsten som følger med for mange) og jeg er ikke kvestet i en ulykke... For meg ER dette en trøst.
Lignende tråder
-
Lio....mens jeg venter på Erfa
Av Babe i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 5Siste melding: 16-04-10, 14:04 -
Mens
Av Claudia i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 6Siste melding: 20-01-10, 00:31 -
Kommer ikke inn på web siden til oftebro
Av gutt_81 i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 29-05-07, 17:59 -
Kommer meg ikke etter omgangssyken
Av liten i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 29-09-05, 22:43

Svar med sitat
Bokmerker