Men jeg fikk beskjed om at jeg mest sannsynlig har en svikt i skjoldbruskkjertelen. Da er det vel noe av den som virker, ikke sant? Og mens jeg har deg her - Har tatt 50 mikrogram (75 tre ganger i uken) i syv uker nå. Skal øke til 75 hver dag fra i morgen (fordelt på 25 X 3). Det tar åtte uker før jeg kan merke noe? Har ikke tatt blodprøver siden janua, så jeg vet jo ikke mine verdier siden da. Skal tilbake (til Oftebro) i beg. av mai. Vet ikke hva han sier da, men det blir vel til at jeg evt. øker dosen litt (?) og ser hvordan det går, og så evt. tilfører T3? Etter å ha lest her vil jeg egentlig begynne med Armour med en gang, men det er kanskje greit å gi dette en sjanse først siden jeg nettopp har begynt? Jeg vet du ikke hadde hjelp av Levaxin. Jeg kan bli kvitt mange symptomer når jeg spiser lite karbohydrater, men ikke ødemene. Jeg har stinne pølsefingre og er litt hoven under øynene. Har hatt blå ringer under øynene helt siden jeg var ca 6 år. Ødemene er der selv hvis jeg går ned i vekt.
Prolaktin:929 (<700), Kortisol:699 (250-750). Han sa også at jeg har jodmangel.