I hans verden er det muligens sånn at ikke alle blir friske.
Jeg tror gjerne det, for jeg ble det ikke !
I hans verden finnes kun Levaxin. Alle de andre medisinene som finnes på markedet har han kastet vrak på. Medisiner som før var enerådende er ikke lengere brukbare.
Jeg har 16års erfaring i hans rike - meget dårlige erfaringer !

Et råd til ham fra en frafallen, må bli at han bør gå i seg selv å se om ikke syntetindustrien har et for klamt grep om ham, og om ikke dette innebærer en faglig svekkelse. Et hinder for oppfyllelesen av den hippokratiske ed.
Man kommer nok opp i en vurdering av økonomi kontra fagelighet her - og mange velger da.....???

Det er ingen tvil om at vår pasientgruppe lider under de avgjørelser som dette miljøet har tatt.
Om vi hadde fått være med å bestemme, hadde det sett helt anderledes ut !
Men vi har ikke det - andre bestemmer over hva vi skal få lov til, og hvilken behandling vi skal få er ikke fagelig fundert.
Ikke lenger. Den var det engang, men mye viten har tilflytt siden da. Så mye at avgjørelser ikke lenger burde ha gyldighet.
Det har de - for ingen har revurdert dem !

De har også evnen til å vanskleliggjøre innkjøp av medisiner fra utlandet til eget bruk når disse ikke står oppført på deres liste over det de godkjenner.

Om dette er økonimisk fundert har jeg ikke grunnlag nok til å spekulere i, men enhver gjør vel opp sin mening.

Så spørs det bare hvor lenge dette behandlermiljøet får beholde evnen til å behandle oss slik.

Jeg frafallt systemet i -04 og har ikke angret en dag !