Viser søkeresultater 1 til 10 av 52
Hybrid View
-
26-04-09, 13:27 #1
Sv: Ashwagandha urt - høres fantastisk lovende ut, men...
Hei Anisa

Kan tenke meg at NOW- food produktene er bedre enn det vi får kjøpt her eller i andre EU-land, men jeg har jobbet lenge med alternativ / komplementær medisin og jeg vet hvor komplisert Norge er når det gjelder å få inn produkter fra utlandet - og da især USA.
Jeg ser at Now - food Ashwagandha er rimeligere og inneholder prosentmessig mer rene withanoider enn Ashwagandha fra Supersmart.
USA here I come ! hehe. Skal dit i løpet av året også.
Norge er ikke med i EU- det er faktisk en lov som sier at Norge ikke får kreve toll for produkter som kommer fra EU. Likevel tar de "tollgebyr " for slike produkter. Vi har slitt med det i mange år da vi importerte div . midler fra Tyskland. Så her er det mye som er firkantet. Man kan riskere at de sender produktet tilbake, om kjøper har betalt for de eller ikke, det interesserer ikke norske tollmyndigheter. Så, jeg tror ikke de er en pytt bedre enn danskene slik du beskriver dem. Det er akkurat det samme her.
Det tok mer enn 3 uker for min Ashwagandha sendt fra Luxembourg til Norge.
jeg vet , pakken lå på tollvesenets hyller - dette tar tid.
Jeg vet, jeg skal handle inn mye for meg selv i sommermånedene. Man må bruke muligheten om man reiser til utlandet. Ingen kan nekte meg da å kjøpe for eget behov.
-
08-10-09, 22:09 #2
Sv: Ashwagandha urt mot binyretrøtthet
Jeg har bestilt og mottatt Ashwagandha tabletter men hvordan klarer noen å svelge disse? Jeg har prøvd å dele i 2 og i 4 men det hjelper ikke. Takknemlig for noen råd......
-
09-10-09, 10:37 #3
-
09-10-09, 10:50 #4
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
02-11-09, 20:13 #5
spennende! Hva er navnet på produktet? merker du også forskjell på vitalitet og mental treghet?
Bra å treffe andre med hypothyreose som vet hvordan jeg har det.
Armour 3 grain/ dag fordelt på to doser siden 17/5- 14
-
02-11-09, 20:55 #6
Har ikke begynnt ennå...
Produktet heter Ashwaganda. Kjøper det fra Danmark.
Live
Hadde jeg bodd i USA hadde jeg fått behandling for lavt stoffskifte. Nå har jeg kjøpt meg ARMOUR og skal prøve ut dette alene.
Lignende tråder
-
"Binyretrøtthet" av James L. Wilson
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 25-09-11, 20:28 -
Ashwagandha urt mot binyretrøtthet
Av queenie i forumet UrtemedisinSvar: 17Siste melding: 18-03-10, 12:39 -
"Binyretrøtthet" av James L. Wilson
Av Anisa i forumet BiblioteketSvar: 5Siste melding: 29-06-09, 13:16 -
Levaxin, Armour, binyretrøtthet
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 28-05-09, 00:07

Svar med sitat

Bokmerker