Viser søkeresultater 21 til 30 av 52
-
08-10-09, 22:09 #21
Sv: Ashwagandha urt mot binyretrøtthet
Jeg har bestilt og mottatt Ashwagandha tabletter men hvordan klarer noen å svelge disse? Jeg har prøvd å dele i 2 og i 4 men det hjelper ikke. Takknemlig for noen råd......
-
09-10-09, 10:37 #22
-
09-10-09, 10:50 #23
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
29-10-09, 19:47 #24
Ashwaganda
Hei!
Jeg sliter med binyrene..så har jeg prøvet cortef. hc krem og isocort.. men tåler ingenting..
Så nå har jeg bestilt Ashwaganda
Har dere noen erfaring med den?
Jeg er så usikker pga at man må kutte den ut i perioder og så ta den igjen..er det nødvendig?
Veldig glad for respons!
Og dosering..?
Live
Hadde jeg bodd i USA hadde jeg fått behandling for lavt stoffskifte. Nå har jeg kjøpt meg ARMOUR og skal prøve ut dette alene.
-
02-11-09, 20:13 #25
spennende! Hva er navnet på produktet? merker du også forskjell på vitalitet og mental treghet?
Bra å treffe andre med hypothyreose som vet hvordan jeg har det.
Armour 3 grain/ dag fordelt på to doser siden 17/5- 14
-
02-11-09, 20:55 #26
Har ikke begynnt ennå...
Produktet heter Ashwaganda. Kjøper det fra Danmark.
Live
Hadde jeg bodd i USA hadde jeg fått behandling for lavt stoffskifte. Nå har jeg kjøpt meg ARMOUR og skal prøve ut dette alene.
-
02-11-09, 22:02 #27
Hej Livene

Du kan bare læse denne tråd fra begyndelsen igen, inkl. links og du vil få alle dine spørgsmål besvaret. Der er masser af erfaring og info i denne tråd.
Jeg vil bare tilføje, at man ikke skal bruge Ashwagandha hvis man har brug for, eller forventer en hurtig "mirakel-virkning". Så bliver man skuffet. Ashwagandha virker stabilt, blidt og uden at udsætte kroppen for overgearede virkninger. Det er den bedste måde, da dette giver den bedste "reparerende" effekt på lang sigt. Virkningen begynder at indtræde og stabilisere sig efter nogle måneder og det er ikke sikkert, at man bemærker den, da man når at vænne sig til de små forbedringer undervejs.
Jeg har så hørt fra andre, at de først opdagede Ashwagandhas gode virkning nogen tid efter at de holdt op med at bruge det, fordi de var skuffet over den "manglende virkning". Det viste sig at de bemærkede den gode virkning da den begyndte at aftage efter ophør med urten. Jeg selv har i sinde fortsætte med denne urt resten af mine dage.
Du skal ikke være usikker - Livene - fordi man skal holde en kort pause med indtag af urten. Det gælde alle urter og tilskud, at de virker bedst indtaget med korte pauser, så kroppen ikke tilvænner sig så meget at virkningen daler. Det er der ikke noget at være utryg ved. Tværtimod.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
03-11-09, 13:44 #28
Da er det bare å vente på at vidunder-urten kommer i posten! Gleder meg til å prøve. tok du en kapsel- 750 mg for dag, eller x 2?
-
04-11-09, 12:55 #29
Hej RIGG

Hvis det er mig du spørger, så tager jeg 2 kapsler à 450 mg ekstrakt fordelt på to gange dagligt. Noget andet er, at det arbejder så langsomt og så "usynligt", at udtrykket "prøve" er lidt usikkert at bruge. Det bedste er, hvis man bare indstiller sig på at bruge urten som man bruger en vitaminpille. Man plejer jo ikke prøve vitaminpiller, vel? Man tager dem bare fordi "det gør man". Med denne indstilling får urten plads til, i fred og ro gøre sit arbejde. Uden at forcere og uden hele tiden at afvente tegn på virkning. Det skal tage den tid, det tager.
-
27-11-09, 20:31 #30
Ashwagada urt- trette binyrer
Har forsøkt ashwagada urt for å støtte binyrene, men opplever at jeg får hodepine/ smerter bak øynene. Føler meg også litt rar/ vanskelig å fokusere på en måte, Flere som har det slik?
Lignende tråder
-
"Binyretrøtthet" av James L. Wilson
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 25-09-11, 20:28 -
Ashwagandha urt mot binyretrøtthet
Av queenie i forumet UrtemedisinSvar: 17Siste melding: 18-03-10, 12:39 -
"Binyretrøtthet" av James L. Wilson
Av Anisa i forumet BiblioteketSvar: 5Siste melding: 29-06-09, 13:16 -
Levaxin, Armour, binyretrøtthet
Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 28-05-09, 00:07
Svar med sitat

Bokmerker