Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Hybrid View
-
25-06-09, 18:38 #1
Sv: Cortison - tegn på overdosering
Det er fantastisk å lese dine beskrivelser av fremgang, Thomas! Husk at du har jo både forandret kosthold og spiser flere og anndre vitaminer enn tidligere, i tillegg til hydrokortisonen. Og du virker jo mindre anspent, i allefall i det du skriver, og da vil eg også tro at du er mere avslappet og roligere enn da du var svært syk og redd. Mageregionen og fordøyelsen er meget følsom for både kostforandringer og følelsesskiftninger. Så jeg ville tatt det der helt rolig!
Og du har helt rett; Thomas! Det er svært godt å ha noen å snakke med. For egen del er det en trygghet, siden endoen avviser Armour, og fastlegen vet ingenting. da er det ekstra godt å ha noen å diskutere med. Takk!• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
25-06-09, 19:15 #2
Sv: Cortison - tegn på overdosering
Du kan også regne med at det kan være en del virus og basselusker i omløp nå for tiden, Thomas. Selv sitter jeg her med tett nese og hoster og harker og nyser. Feberen har heldigvis gått noe ned nå - feber i denne varmen er IKKE morsomt!
Jeg plages også oftere med magesjau når det er varmt i været, så det har kanskje noe med innholdet av ulumskheter som finnes i mat og drikke nå på sommeren? Uansett får vi ønske hverandre god bedring!
Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Overdosering?
Av Trinelise i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 01-02-15, 22:44 -
Prøve-behandling med cortison
Av Anisa i forumet HydrocortisonSvar: 1Siste melding: 17-06-09, 11:51 -
Kliniske tegn bedre enn blodprøver. Stol på dere selv - og termometeret...
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 29-09-08, 21:55 -
Overdosering
Av shayfie i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 10-06-08, 02:28 -
TRAS, målebetegnelser og diverse tegn <>
Av Stina i forumet BlodprøverSvar: 8Siste melding: 03-03-07, 17:47

Svar med sitat
Bokmerker