Takk for alt for godt svar - Hehe!

Jeg startet med å tygge melkesyretabletter i dag for å prøve å gjøre magen litt roligere. Det har jo blitt veldig mange tabletter (vitaminer osv.) på en gang nå i det siste. Kroppen bruker litt tid på å bli vant med alt!

Jeg er vel mer ute etter å lære, enn å klage. Frisk blir jeg en gang i fremtiden. "Friskere" er målet. Ikke "helt frisk". Jeg løser nok infoproblemene jeg har med å kjøpe noen bøker fra Amazon.com - Som feks. "Safe uses of cortison" - Den har jeg hørt er veldig bra!

Men ellers føler jeg meg ganske ålreit - Jeg klarer å gå normalt uten å "falle ned på gulvet uten grunn" som jeg gjorde for litt siden. Så her er det klar fremgang!

Formen peker oppover, ikke nedover - Og DET er en klar forbedring fra hevletet som startet for 17 måneder siden!

Det å ha en "gjeng" å snakke med her på forumet er utrolig godt. På godt og vondt. Så lenge det er kommunikasjon mellom folket her, hjelper det utrolig mye! Man føler at man har noen å snakke til/med! Og det er jo nesten viktigere enn å tygge medisiner! Hehe.