Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Threaded View
-
25-05-09, 10:11 #9
Sv: Nye prøver, kan noen tolke dette?
Tusen takk for svar!!!
Legen var tydeligvis ikke så opplyst om D-vitamin, hun mente det ikke var så veldig farlig og at det kunne variere opp og ned.
Jeg spurte om jeg burde ta tilskudd og da sa hun at jeg kunne jo ta Tran eller drikke mere melk...
også være mer i solen da.
Tror vel ikke det kommer til å gjøre det store utslaget akuratt.
Har vært å kjøpt disse:
http://www.nycomed.no/no/Menu/Produk...vitamin+10+ug/
Det var de du mente eller?
Så da er det bare å begynne å gomle da!
Virket de andre prøvene ok eller blir det helt umulig å si når D-vitamin var lav?
Synes det var rart legen bagatelliserte det sånn, det var jo trots alt godt under ref. området og det er jo ikke bra uansett.
Virket som hun syntes det var ganske uviktig.
Hun la til at D-vitamin mangel var ikke vanlig i Norge så det virket som hun i det hele tatt syntes det var rart at jeg hadde det. Og jeg drikker mye melk og er mye ute så det kommer nok ikke av det i hvertfall.
Blir spennende å høre hva spesialisten hun skulle konferere med mener.Fikk diagnosen Hashimoto's for en tid tilbake. Har blitt veldig mye bedre med LCHF-kost, anbefales!!
Lignende tråder
-
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30 -
Har hatt hashimotos/knutestruma en god stund
Av sos i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 01-05-07, 21:19 -
Prøver som bør tas - og dosering - ved Hashimotos
Av Stina i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 82Siste melding: 01-09-06, 20:45

Svar med sitat

Bokmerker