Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
22-04-09, 22:51 #2
Sv: Svir og klør på hender og føtter
Heisann - jeg kjenner meg igjen her - men det som er rart er at jeg var/er hyper.... (det er kanskje sånn at man har samme symptomer??) I perioder har jeg en sinnsyk kløe innimellom fingre, på håndflaten, bak på ryggen, på hoften etc og dette kommer plutselig - klør noe voldsomt intenst i 20-30 min, blir rødt og hovent og så går det plutslige over der, så kan det komme igjen etter noen timer et annet sted. Har også opplevd å være hoven i øynene innimellom. Særlig innerst mot neseryggen....
Jeg fikk diagnosen i juni ifjor har gått på NeoM frem til 25 mars i år, først 30 mg pr dag i en periode og siden har jeg redusert dosen med jevne mellomrom frem til denne dato.. da mener endkrinologen på sykehuset at jeg er frisk og får beskjed om å slutte helt med NeoM. Jeg har siden januar gått med et veldig hovent ben men legen på sykehuset mener at dette ikke har med stoffskiftet å gjøre så jeg vet da søren
Har sjekket for blodpropp og det var det heldigvis ikke
- men jeg heller til at dette faktisk har med stoffskiftet å gjøre men vet ikke helt hva man skal gjøre med disse tingene.
Lignende tråder
-
Brennende føtter!!
Av Snusmumrik i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 10Siste melding: 13-08-10, 17:14 -
Gunnda
Av gunnda i forumet Lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 19-04-09, 22:34 -
Føtter...
Av Shanita i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 27Siste melding: 11-10-07, 19:09 -
Hjelp, jeg klør !!!
Av RIGG i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 7Siste melding: 10-10-07, 22:03 -
Er det noen som klør av medisinene?
Av sid i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 3Siste melding: 16-09-05, 21:56

Svar med sitat
Bokmerker