Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Tråd: Fortell meg om Oftebro
Threaded View
-
02-04-09, 18:03 #13
Sv: Fortell meg om Oftebro
Oftebro er den dyktigste endokrinologen i Norge. Han har reddet mange menneskeliv her til lands! Det skal være sikkert og visst.
En av grunnene til at så utrolig mange liker han, er at han behandler på motsatt måte av fastleger/sykehus. Han følger nemlig symptomene mer enn blodprøvene. Noe som alle leger og spesialister burde ha gjort. Det er nemlig hvordan vi føler oss som teller mest, ikke hva blodprøvene sier. Så prøv Oftebro. Sjansen er stor for at du blir frisk hos han.
Jeg syntes forresten det er dumt å snakke for mye om penger - Det dyreste er å forbli syk, og ikke ha en skikkelig jobb engang! Penger må uansett til for å leve. Og da kan man like gjerne bruke de pengene (istedenfor å røyke, istedenfor å kjøpe sminke, parfymer og annet skit vi egentlig ikke har godt av!) på timer som kan gjøre en frisk slik at man kan tjene virkelig gode penger igjen!
Lignende tråder
-
Thyreoidea prisen til Helge Oftebro
Av Tor i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 9Siste melding: 08-12-12, 17:12 -
Oftebro Helse
Av Bonzo i forumet Hos legenSvar: 11Siste melding: 30-05-07, 17:15 -
Kommer ikke inn på web siden til oftebro
Av gutt_81 i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 29-05-07, 17:59 -
Har vært hos Oftebro jeg
Av heisann i forumet Hos legenSvar: 19Siste melding: 22-02-07, 13:27 -
Oftebro`s ernærings tips
Av heisann i forumet Helbred og kostholdSvar: 23Siste melding: 23-09-06, 18:48

Svar med sitat
Bokmerker