Viser søkeresultater 1 til 10 av 77
Threaded View
-
18-03-09, 17:09 #3
Sv: Mine prøvesvar
Hei Thomas!
Tusen takk for svaret ditt, masse nyttig info.
Skal svare på spørsmålene dine.
"Hvor lenge har du tatt Levaxin?"
I omtrent 5 uker.
Legen tok ikke noen ny anti-TPO prøve nå, pleier man ikke å ta det like ofte som det andre?
Venter på svar på TRAs , det blir spennende å se hva den viser.
"Si meg, har du hatt hjertebank (anfall med task puls) i tiden før du fikk diagnosen?"
Ja! jeg har slitt med hjertebank og rask puls, uro, og skjelvinger på hendene i en god stund (omtrent i 1.5 år) før jeg fikk diagnosen.
Legen min tok meg ikke helt på alvor i starten og forklarte alt med angst og utbrenthet. Men etterhvert som jeg egentlig følte meg veldig bra psykisk og symptomene alikevell fortsatte ble jeg mer og mer sikker på at det var noe annet. Etter lang tid ble endelig disse prøvene tatt og det viste seg jo da at jeg har Hashimotos. Jeg har også problemer med "temperatur-problemer" eller hva jeg skal kalle det. Jeg kan være glovarm i ansiktet og iskald på hendene, og det virker som jeg stort sett har en lav kroppstemperatur (hvis jeg tar tempen) men jeg føler meg alikevell veldig varm.
Legen syntes det var litt overraskende at jeg hadde lavt stoffskifte siden jeg hadde mange symptomer på høyt.
Stemmer det at vi m Hashimotos kan på "episoder" med høys stoffskifte selvom vi egentlig har lavt?
Mvh CarolineFikk diagnosen Hashimoto's for en tid tilbake. Har blitt veldig mye bedre med LCHF-kost, anbefales!!
Lignende tråder
-
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52 -
Diagnosen
Av Elis@beth i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 26-08-07, 21:30 -
Har hatt hashimotos/knutestruma en god stund
Av sos i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 01-05-07, 21:19 -
Prøver som bør tas - og dosering - ved Hashimotos
Av Stina i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 82Siste melding: 01-09-06, 20:45

Svar med sitat

Bokmerker