Viser søkeresultater 1 til 10 av 127
Tråd: Jeg er sint og drittlei
Threaded View
-
16-03-09, 07:05 #32
Åh, den forbaska urinsyregikta!
Nå er jeg lei av smerter! Den hersens urinsyregikta hemmer meg sånn! Nå har jeg anfall igjen, for andre gang på under to uker, og i samme albuen!
Klarer nesten ikke løfte venstrearmen.
Ikke nok med det, så sliter jeg fremdeles med smerter på høyresida bak. Får nesten ikke sove, klarer ikke ligge i senga uten at det kommer noen alldeles dritvonde tak fra ryggen mot ribbeina. Våkner etter bare to-tre timer og klarer nesten ikke snu meg rundt i senga fordi jeg er alldeles stiv og støl og har noen vannvittige smerter i ryggen. Smertene pleier å gå over etter at jeg har kreket meg på do, så på dagtid merker jeg ikke mye til dem. Da er det bare enkelte vridninger som kan gjøre at jeg merker noe. Klarer stort sett fint å fungere på vanntrimmen, bare jeg får litt hjelp til å bære inn utstyret.
Men søvnunderskuddet jeg hele tiden opplever, gjør at jeg sovner når jeg setter meg i stresslessen. Å se på tv nytter ikke, jeg sovner bare fra den. Men jeg sover i alle fall da...
Var hos lege sist tirsdag og fikk konstatert urinveisinfeksjon igjen, noe jeg kan ha hatt helt siden jeg hadde det sist i november. Det fikk jeg antibiotika for, og fikk samtidig henvisning til CT-scanning da han var redd for at jeg kan ha fått steiner i nyrene eller galleblæra. Muligens takket være den hersens urinsyregikta. Ja, jeg har allerede steiner/krystaller i et pekefingerledd, så hvorfor ikke i nyrene også...
Nå begynner jeg virkelig å bli drittlei av å slite med så mye! Og det verste for meg er vissheten om at det meste av dette kunne ha vært unngått, bare legene hadde gjort jobben sin. Må innrømme at jeg er bitter, og tyr oftere til tårene av rent sinne hver gang jeg har vondt.
Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
Lignende tråder
-
Blir så sint...
Av Hsn i forumet Frustrert og leiSvar: 8Siste melding: 27-03-07, 21:38 -
Argh! Nå er jeg drittlei høyt stoffskifte!
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-11-06, 17:29 -
Jeg er sint på… fastlege og endokrinolog
Av cathrin i forumet EndokrinologerSvar: 15Siste melding: 02-09-06, 21:18 -
JEG ER SINT!
Av cathrin i forumet Frustrert og leiSvar: 16Siste melding: 21-07-06, 07:10 -
jeg er så sint
Av villemo i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 23Siste melding: 05-06-06, 10:12

Svar med sitat

Bokmerker