Takk for opplysningen om linken!! Man lærer så lenge man har elever, som læreren sa!! Du kan jo kanskje prøve www. dr-overbye.no eller noe sånt, kanskje du finner noe der, eller søke på dr. øverbye på nett.

Det er veldig interessant, og for meg som har høyt blodtrykk uten medisiner, blir det spesielt. Har ikke følt meg helt bra det siste, og lurer på hva som kan være årsaken til det...

Men selv om det gjelder hjertecellene bare, så har jo det betydning for hele kroppen likevel, hjertet hører jo liksom med til den da
Jeg tenkte litt slik at siden Adalat skal hemme for T3, så kanskje ikke kroppen min tar opp T3'en i Armouren helt maksimalt, og at det er derfor jeg ikke er helt på topp!! Hva tror du om det?

Da FT3 var på 7,1 og FT 4 på 19 - hadde jeg det helt supert. Da var jeg den gamle jenta som stod på og klarte det meste.... men nå varte det bare i kort tid, og så gikk verdiene ned igjen.

Ja, ja, skjønner jo at vi stadig må ta nye tak, og at det ikke er en lettvint løsning på dette, men vi får stå på og ikke gi opp.