Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Threaded View
-
22-06-05, 08:31 #27
Kjære Gjest !
Jeg syns det utrolig hyggelig å høre at du er så mye bedre og er positiv til behandling fremover. Det er ikke så ofte vi hører solskinnshistorier her inne.
At tråden sporer litt av, synes jeg ikke du skal la deg fornærme av! Jeg fikk faktisk en liten aha opplevelse her idag.... Lærte noe nytt av denne tråden...
Jeg har alltid tatt det for gitt at mine mageproblemer har kommet av at jeg har Ulcerøs Collitt, men jeg skjønner nå at det ikke alltid er derfor jeg må løpe til nærmeste do...
Selv om mange tråder sporer litt av som du sier, så synes jeg ikke du har helt rett i det du sier om at alle trådene kun er negativeDe aller fleste av oss søker råd fra andre med erfaring, det er vel kanskje hovedårsaken til at ikke alt bare blir rosenrødt i innleggene...Dette forumet er fullt av tråder om hvor jævlig alt er, jeg ønsket å skrive en som handlet om at man kan bli bedre. Derfor mener jeg at det er god forumsetikette å etablere ny tråd, dersom man skal endre på innholdet.
Lignende tråder
-
AHSTA.com nettsiden er oppe nå
Av nora i forumet Alternativ behandlingSvar: 0Siste melding: 03-03-08, 20:31 -
Hva gjør jeg nå?
Av vekten02 i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 10Siste melding: 11-12-07, 21:20 -
Hva gjør jeg nå?
Av munch i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 24-09-07, 22:42 -
Hvordan fungerer magen deres? Litt ufine detaljer!
Av marge i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 23Siste melding: 11-03-07, 10:11

Svar med sitat
Bokmerker