Viser søkeresultater 1 til 10 av 28
Threaded View
-
18-06-05, 06:39 #6Gjest
hei hilma
Den beskrevede dosen har jeg gått på i fem uker bare fordi jeg fremdeles holder på å justere. Jeg hadde Graves og så ble jeg operert i august 2004 og har vært veldig dårlig i hele perioden etter med unntak av en liten periode som jeg gikk på 150 mikro x 6. Siden TSH ikke beveget seg justerte de dosen ned og jeg ble veldig dårlig igjen. Jeg skrev så et brev til legen min og forklarte situasjonen. Hun tok dette meget alvorlig å innkladte meg på time med en gang. Etter dette har det bare gått fremover og vi justerer dosen hver sjette uke. Nå er jeg nok der jeg skal være og det føles helt fantastisk.
Be legen din om å få prøve mer Levaxin. Dersom det ikke virker be om T3 tilskudd. Det er i hvertfall de min lege har sagt at vi skulle gjøre dersom jeg ikke ble bedre.
Hold ut. HUsk at dersom dosen justeres tar det gjerne noen uker før det merkes. Og dersom det er vanskelig å snakke med legen, skriv et brev. Da kan du bruke så lang tid du vil på å formidle det du øsnker. Vanligvis får vi ikke allverdens av tid på en time. Legen vil nok også skrive svar når han/hun har bedre tid og følgelig blir svaret mer gjennomtenkt.
Leger forplikter seg etter de nye pasientlovene å besvare slike henvedelser og begrunne hvorfor de mener de har rett og hvorfor de mer at dine forslag ikke skal imøtekommes. Det finnes en hjemmel i pasientrettighetsloven om at pasienten selv kan være med på å bestemme hvilket behandlingsopplegg som skal følges. Dersom du øsnker mer råd om dette så si fra.
Lykke til!
Lignende tråder
-
AHSTA.com nettsiden er oppe nå
Av nora i forumet Alternativ behandlingSvar: 0Siste melding: 03-03-08, 20:31 -
Hva gjør jeg nå?
Av vekten02 i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 10Siste melding: 11-12-07, 21:20 -
Hva gjør jeg nå?
Av munch i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 24-09-07, 22:42 -
Hvordan fungerer magen deres? Litt ufine detaljer!
Av marge i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 23Siste melding: 11-03-07, 10:11

Svar med sitat
Bokmerker