Vis meningsmålingsresultat: Hvilke stoffskiftemedisiner bruker du?
- Velgere
- 75. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
Viser søkeresultater 1 til 10 av 41
Hybrid View
-
17-09-05, 14:16 #1
Skriver i dette temaet jeg. I går bestemte jeg meg for å kutte Levaxin og Liothyronin brått og brutalt, men siden hjerna går på autopilot og boksene stod på nattbordet, så ble dosen allikevel inntatt. Nå er boksene gjemt og jeg gidder ikke mer. Har vært elendig i hodet den siste tiden og vekten øker jevnt. Jeg har veldig lav temperatur om morgenen, under 36 noen ganger. Jeg må presse meg til å trene. Gjorde det i går, men hadde egentlig ikke ork. Oppsummerer bare all elendigheten. :evil:
Så nå gidder jeg ikke lenger. Aner ikke hva jeg kan vente meg, men jeg hadde faktisk et mye bedre liv for ett år siden - før denne møkkamedisinen. Så får jeg heller gå med lavt stoffskifte. Har jo helt sikkert gått med det i flere år likevel, men makan til dette siste året! Skal til fastlegen mandag, og da formidler jeg eksperimentet mitt. Mulig jeg må krype til korset og begynne på n`igjen, men er verdt et forsøk uansett. Jeg lever ikke lenger. Bare eksisterer. Orker ikke dette mer. Prøver alternativt. Hva vet jeg ikke ennå.
Kommer sikkert til å tryne skikkelig om noen dager. Gir blaffen. Sukk...• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker