Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Tråd: Over eller underdosert?
Threaded View
-
14-10-08, 15:07 #4
Re: over eller underdosert? (langt)
Over eller underdosert - skriver du.
Er det ikke flere alternativer ?
Det du spiser går jo i blodet, også om du spiser noe som ikke virker.
At laboratorieinstrumenter måler det du spiser er klart - men de vet ikke om kroppen din kan bruke det som måles.........
Lab.instrumentenes tale tas for god fisk av de som tolker - og det er vel dem du hører på ?
Når man ikke får alle alternativene av behandlermiljøet slik at en kan vurdere litt selv også, bør en etter min vurdering tenke litt over om dette behandlermiljøet virkelig vil mitt beste, eller rir de bare gamle ubrukelige kjepphester ?
Det er vel ett alternativ til : hormonene du spiser virker for dårlig.
Be dem svare på hva som er grunnen til at de fine tallne ikke virker, så kan du jo foreslå at det måles noe som ikke virker ?
Det er mange berettelser om at Levaxinen ikke virker tilfresstillende, eller som man kan mistenke i ditt tilfelle, rett og slett slutter å virke tilstrekkelig etter et antall år.
Jeg har jo erfart at Armour virker mye bedre på meg.
Men siden juli har mye endret seg her også, og det kan ikke være annet enn de forholdsvis store doser med D3 jeg tar.
Inge tvil om at dette er gunstig, og visste jeg om effekten av D3 i mai-04 hadde jeg prøvd det - før jeg gikk over til Armour.
Jeg får aldri vite om det kunne gjort susen den gangen, jeg tviler, for Armour gjorde så mye bra på kort tid.
Men vite det får jeg aldri.
Jeg ville prøvd store doser D3 i noen måneder - hvis jeg enda ikke ble bra, ville jeg ikke nølt med å kreve en prøveperiode med Armour.
I ditt tilfelle måler de bare antistoffer for å se om rester av kjertelen vokser.
Ingen kjertel - ingen antistoffer mot den heller.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Kviser Levaxin
Av lilletrille i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 15Siste melding: 26-04-11, 19:57 -
Underdosert....
Av pusur i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 15-11-07, 08:04 -
Armour eller levaxin, eller begge deler?
Av trude.lutt i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 12-11-07, 19:37 -
Over eller underdosert på Armour?
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 15-09-06, 15:35 -
ft4 eller tsh
Av mokki i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 14-05-05, 21:58

Svar med sitat
Bokmerker