Jeg føler med deg og kjenner meg unektelig godt igjen fra mine år som høy. Jeg var overbevist om at alt som rammet meg av symptomer og følelsen av å være helt kjørt måtte skyldes noe annet enn stoffskiftet. Det var rett og slett en grusom tid i mitt liv. Jeg gikk som deg igjennom et uttall undersøkelser i den perioden og ingen leger forstod hvordan jeg hadde det og det skremte meg ennå mer - den ekle følelsen av at ingen tok meg helt på alvor og forstod det marerittet jeg befant meg i. Jeg fikk kun høre at blodprøver var bedre, innenfor normalen og at det ikke fantes grunner til at jeg skulle være så dårlig.

Men det var jeg og i dag kjenner jeg virkelig når jeg tipper over i høyt hvor syk man faktisk kan bli av det. Så jeg foretrekker faktisk å ligge litt lavt istedet for å tippe over i det høye - ugh!

Jeg har dessverre ingen gode råd - kroppen din må lande etter å ha vært høy en tid og i den tiden det tar kan det være et eneste virvar av symptomer, akkurat slik du har det nå. Jeg skriver til deg bare for at du skal vite at du ikke er alene om å ha oppleve det du nå opplever. Det hadde jeg hatt behov for når jeg var på det dårligste, men jeg fant ingen å kjenne meg igjen i.

Jeg føler med deg og håper at din kropp snart lander, som du erfarer er det ikke nok at blodprøvene er okei for at man skal føle seg bra. En kropp som har ligget høyt en periode bruker en del tid på å roe seg ned. Riktig god bedring