Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
09-07-08, 10:53 #5
Hei GMA.
Du beskriver jo veldig godt hva mange her sliter - og har slitt - med.
Og jeg tror ikke behandlermiljøet vet hva de skal gjøre med det.
Ditt problem er selvfølgelig det som kalles symptomer. Diffuse plager våget legen min å kalle det - EN gang !
Ditt "problem" er at legen synes fT4 er såvidt høy at man ikke skal igangsette behandling. De hører ikke på din symptomforklaring og overser at de møter seg selv i døra flere ganger.
Det er jo pasientens symptomer legen skal behandle - ikke blodprøvene, de skal i beste fall hjelpe legen til å gjøre pasienten bedre og ikke overprøve pasientens symptomer, sykehistorie og familiære situasjon.
Jeg synes dette er dårlig legehantverk rett og slett !
Men hjelper det å bytte ?
Legen du eventuelt bytter til mottar kanskje samme behandlingsinstruks fra samme endokrinolog ?
Du har jo fått en annens syn på dette og det var ikke mye bedre, så det kan være et alternativ å jobbe intenst med den du har ?
Ikke lett å vurdere hele dette komplekset når en er syk og trenger hjelp...... Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Kan de kreve operasjon?
Av Sonja Midtlien i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 9Siste melding: 03-03-08, 18:30 -
prøve medisin...
Av pling i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 12-12-06, 18:24 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46 -
Skal jeg kreve medisiner?
Av Hella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-10-06, 12:08

Svar med sitat
Bokmerker