Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Threaded View
-
09-05-08, 17:09 #11
Til mammantileir; er ikke helt sikker på om jeg har noen lege der enda, har ikke vært til noe time enda (skal i september
) Fikk jo svar på henvisningen og der sto det nok et navn, men husker ikke hva det var 8) Mener å huske fra tlf samtalen at det var en annen lege som ringte om blodprøvesvarene.
Nå er det rundt 4 uker siden jeg reduserte dosen til 125 hver dag, føler meg værre enn noen gang, selv om jeg gjør ingenting. I tillegg har vekta økt de siste ukene, har ikke veid meg, men kjenner det på klærne. Og jeg som til og med har begynt å gå turer. Fikk telefon fra fastlegen her om dagen, jeg ligger fortsatt alt for høyt og vi ser an noen uker til før vi gjør noe doseendringer. Men skjelvingene er borte, hvilepulsen har gått ned, hjernetåka blir værre for hver dag og når jeg våkner om morgenen føles det som om jeg har vært på en skikkelig fyllekule dagen før. (er jo helt avholds nå, orker ikke tanken på det). Har to uker igjen til jeg skal ut i gradert sykemelding og vet ikke hvordan jeg skal klare det.
Lignende tråder
-
Jeg har hatt hypothyreose i 20 år
Av Blondie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 03-07-10, 12:30 -
Har hatt hypothyreose i endel år, og startet m Levaxin ca 2001
Av Bittebitt i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 17-05-10, 13:55 -
Jeg har hatt hypothyreose i vel 10 år.
Av Fanteri i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 02-11-09, 16:11 -
Har hatt hypothyreose i 15 år. Muskelsmerter. Manglende lyst...
Av findus i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 26-02-09, 23:06 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte (Hypothyreose) siden tidlig på 90-tallet
Av Thomasine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 13-01-08, 19:12

Svar med sitat
Bokmerker