Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Threaded View
-
02-05-08, 22:15 #11
Joda har lest om hva de forskjellige prøvene dreier seg om. Men prøvene mine er forsåvidt greie, er noen som ligger helt på grensen men men...Har kommet til et punkt nå hvor jeg ikke greier å forholde meg til dette lenger, skulle ønske jeg aldri sa noe om at ting ikke føles noe bra, det hadde kanskje vært best å ikke ta opp kampen. Det har i hvertfall ikke ført med seg noe positivt så langt. Legen min nå er flink hun og hun bryr seg virkelig men hun vet ikke annet råd enn at jeg skal vente på timen på aker i september. Prøvesvarene fra aker har hun enda ikke fått. Noen av disse synes jeg burde vært undersøkt grundigere, bl.a kortisol/ acth (døgnvariasjon), syns jeg har litt høy aldosteron, renin (var ikke i lutealfasen når prøvene ble tatt), samt at bla. kalium og natrium ligger i nedre grense. Føler jeg har "kranglet" nok med legene nå, og når ingen ser ut til å ville/kunne hjelpe meg ut av det orker jeg ikke å mase noe mer, så nå får alt seile sin egen sjø så ser vi hvor det ender. Håper bare ikke jeg kan si "i told you so" en dag...
Lignende tråder
-
Jeg har hatt hypothyreose i 20 år
Av Blondie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 19Siste melding: 03-07-10, 12:30 -
Har hatt hypothyreose i endel år, og startet m Levaxin ca 2001
Av Bittebitt i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 17-05-10, 13:55 -
Jeg har hatt hypothyreose i vel 10 år.
Av Fanteri i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 02-11-09, 16:11 -
Har hatt hypothyreose i 15 år. Muskelsmerter. Manglende lyst...
Av findus i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 26-02-09, 23:06 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte (Hypothyreose) siden tidlig på 90-tallet
Av Thomasine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 13-01-08, 19:12

Svar med sitat
Bokmerker