Viser søkeresultater 1 til 10 av 90
Threaded View
-
27-03-08, 17:29 #11
JA, du kan ha problemer med stoffskiftet selv om blodprøvene er fine!!!
For mange år siden gikk jeg til legen med ei liste lang som et uår med symptomer. Da var TSH 1.5 og FT4 13. Etter den tid gikk ting nedover og nedover. Som deg fikk jeg også beskjed om at det bare satt i hodet mitt, og at jeg var frisk som en fisk. Det var jo det alle prøvesvar tilsa. Det tok meg 10 år før jeg fikk utslag på prøvene, da var jeg mer død enn levende. Jeg sluttet å røyke og da viste trollet det stygge hodet sitt ;) Sånn fant jeg svar på det som var så galt i kroppen min.
Du bør få legen din til å ta en thyreoideautredning. For det vil avsløre om du har stoffskifteproblemer eller ikke. Eller om det kan være andre årsaker til problemene. Stoffskiftet "hermer"mange andre tilstander. SÃ… det bør du bruke i forhold til legen din hvis han viker når du ber h*n om disse prøvene.
S-THS
S-Thyroxin fritt
S-Thyroxin
Thrijodthyronin
S-Thyroxinbindende globulin
S-Thyroglobulin
S-Thyroglobulin antistoff
S-Thyr.perox-antistoff
S-THS receptor-antistoff
Hvis legen din stritter imot bør du h*n lese boken til Per Egil Hegge, OG SÃ… MÃ… DU IKKE STILLE SPØRSMÃ…L! Det er en historie om Hegges kone som aldri har hatt utslag på blodprøver, men som er syk av Hypothyreosen.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
uutoimmun variant av lavt stoffskifte uten utslag på antiTPO
Av mojavi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 14-10-09, 19:31 -
stor skjoldbukskjertel uten stoffskifte
Av CRYSTAL i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 10Siste melding: 31-01-07, 17:10 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28

Svar med sitat
Bokmerker