Viser søkeresultater 1 til 10 av 97
Threaded View
-
26-09-07, 21:42 #11
Hansen

Skjønner at du vil ha forandring og det nå, men det vil ikke skje. Alle som har fulgt "vitenskapen" en stund vil se at det tar laaang tid å forandre ting. Ikke for å undskylde eller forklare noe, men objektivt.. Og jeg mener fortsatt at vi trenger en sterkere organisasjon for pasientene om vi skal komme noen som helst vei.
Jeg tror jo at hver enkelt av oss har lært våre leger mer om stoffskiftet enn foreningen vil klare å nå frem med. Kanskje ikke rettferdig, men slik er det for oss alle er jeg redd. Men ved å øke bevisstheten hos våre leger så behandler de gjerne neste pasient med mer respekt og med mer evne til å lytte og forstå.
Det er vel derfor vi er her i håpet om å hjelpe andre til å slippe det samme som vi selv erfarte?? Og det er vel det foreningen i sin politiske form også prøver å gjøre, men det er to forskjellige arenaer? Og kanskje de må slå hardere ;)Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Diskusjon NTF vs Mat&Helse
Av minnie i forumet Stoffskifteforbundet (STOFO)Svar: 97Siste melding: 21-11-13, 10:27 -
TSH diskusjon (eng.)
Av Mod i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 0Siste melding: 31-08-13, 16:56 -
Diskusjon med fastlege-vikar
Av Nettverk i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 10-10-11, 19:55 -
diskusjon om britney spears og hypo eller bipolar
Av nora i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 20Siste melding: 11-02-08, 23:17 -
diskusjon om britney spears og hypo eller bipolar
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 20Siste melding: 11-02-08, 23:17

Svar med sitat

Bokmerker