Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
03-08-07, 20:37 #6
Hmm
Når jeg kollapsa i juletider var jeg overdosert, og når jeg kom til Oftebro var jeg underdosert, så kan jo hende jeg ikke har nådd mitt doseringsnivå enda.
Men er det ikke rart at jeg var bedre FØR jeg begynte på stoffskifte medisin i hele tatt! De fleste jeg leser om stoffskifte har slitt mange år før de fant ut de hadde stoffskifte, mens jeg svimla litt en periode og tok stoffskifte prøve siden moren min har det, og fikk da konstatert diagnosen. Oftebro sa han synes det var rart at jeg begynte på levaxin så raskt..... Og mitt store mysterium... HVORFOR var jeg i flott form på kun levaxin 50 mg (som ble øket 2 mnd senere til 100 mg) og som igjen ble overdose 2 mnd etter det, og som sagt 7 mnd sykemeldt i en alder av 26 år.....
Jeg er så redd for at jeg er feilmedisinert... men oftebro kan bekrefta at jeg hadde stoffskifte så må jo stole på det.
Men hvordan gikk du frem FInn etter liotyroninen ikke hjalp deg? tror jeg hadde gitt opp da om jeg hadde vært deg, kjenner jeg begynner å gi opp snart... er jo samme kvær dag med hodepine og synsforstyrrelser... er liskom aldri noe forskjell (Ja jeg veit det høres ut som syt, men det gjør vi vell alle når vi blir frustrert
)
Lignende tråder
-
Mer slankemas... trenger virkelig tips!
Av jane i forumet Helbred og kostholdSvar: 8Siste melding: 26-10-07, 20:37 -
Hva gjør jeg videre med Armour nå?
Av mona i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 14Siste melding: 01-08-07, 18:01 -
kan ting aksellerere sånn helt uten videre?
Av Lissa i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 17-07-07, 16:01 -
pleace trenger tips for å holde vekta
Av rikke i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 3Siste melding: 26-01-07, 09:59

Svar med sitat
Bokmerker