Tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering her!!

Formen er faktisk litt stigende - utrolig deilig!! Kan jo sef. ha noe med at jeg har hatt ferie i 3 1/2 uke nå, men føler meg faktisk litt "klarere" i hodet og syns selv at jeg holder ut lenger før jeg blir sliten og trøtt. Det som er problemet er at muskel og leddsmertene har kommet tilbake, det er et sant h.... i uken rundt eggløsning og uken rundt mensen - d.v.s. annen hver uke. Bekken og korsrygg virker som gele og jeg har smerter som går nedover i bena og oppover i ryggen/nakken. Vet ikke om det er det at kroppen min ikke tåler at FT4 stiger over 15?? Eller om det er FT3 som er for høy?? Noen som har samme erfaring?? TSH har jo vært under 0,1 siden i slutten av januar så den er stabil. Er litt kjedelig, for jo bedre former blir, jo dårligere fungerer kroppen virker det som. For tiden tar jeg 2,5 grain Armour og 62,5 ug Levaxin hver morgen - merker nå ingenting til den lille økningen med Levaxin (fra 50 til 62,5), men i starten sov jeg veldig dårlig om natten, våknet tidlig om morgenen og hadde litt hjerteklapp - men det er over nå!

Skal ha ferie i en uke til, og det blir spennede å se hvordan kroppen reagere på å begynne å jobbe fult. Skal til legen i slutten av august - tar nye prøver uken før!! Tenkte jeg skulle holde meg til den dosen jeg tar nå frem til jeg skal til legen igjen - for å se hvordan prøvene er før jeg ev. enderer.