Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Threaded View
-
28-07-07, 23:05 #8
Ja, LillePus ;) kjenner mye igjen....
Ang mat, så får jeg i alle fall alltid hodepine når jeg er sulten. Og har jeg hodepine, hjelper det ofte litt å spise - men som regel bare mens jeg spiser. Sprøtt?
Og så glemte jeg noe - jeg får noen vanvittige strålinger av og til. Som kniver på det verste ellers som nåler som stikkes inn i skallen på meg. Dette er oftest på sidene av hodet, gjerne tett ved ørene, men mener også jeg kan ha noe i panna/forhodet. Og disse vonde ilingene trigges gjerne av lys, lyd og lukt. Skarpe lyder, så som ungeskrik. Helst vonde lukter (men jeg har overaktiv luktesans, så mye lukter vondt - og det som egentlig lukter vondt, lukter grusomt), sollys er noen fæææææle greier.
Og så får jeg også hodepine hvis jeg sitter med hodet i noen minutter til en av sidene, f.eks. snakker med noen i passasjersetet i bilen mens jeg sitter i førersetet. Dette kunne skyldes en nakkeskade leste jeg i går, og jeg har jo noe slitasjegikt, forkalkninger og skjevhet i nakken, i tillegg til så stramme muskler at nakken tvinges ut av normal posisjon og ei skive er på vei utover....
Ang trening, hvis jeg har bittelitt vondt i hodet og trener forsiktig, kan det ofte gå over. Men hvis jeg har litt mye vondt i hodet, blir det verre. Gikk en periode i svømmehall. Noen få ganger kunne hodepinen lette her, men som regel ble den verre.
Mener å ha lest ang spenningshodepine at denne ofte kommer etter at stressperioden er over, men jeg er ikke sikker på det jeg - kanskje det varierer?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Av Trude i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 87Siste melding: 18-08-13, 22:04 -
Jeg fikk Fibromyalgi-diagnosen for snart 25 år siden, mens jeg fant ut av stoffskifte
Av Tove Liz i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 23Siste melding: 14-10-11, 00:40 -
Diagnosen lavt stoffskifte siden 2007
Av Oppognedform i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 110Siste melding: 19-09-11, 12:29 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte i 2003
Av Tilte i forumet Lavt stoffskifteSvar: 35Siste melding: 25-01-09, 13:21 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker