Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Threaded View
-
27-07-07, 17:35 #28
Jeg har tenkt litt på dette med inkontinens, og jeg tror faktisk det kan ha noe med stoffskiftet å gjøre - hvis blæra er en muskel, som jeg har fablet om så mang en gang.
Jeg har jo noen forferdelige smerter i musklene, og de er t.o.m. så stramme at de fysisk skader nakken min.
Så har jeg hyperaktiv blære, tror legen min - det hjelper i alle fall med medisiner mot dette - så det kan dere evt prøve. Og hvorfor har jeg det? Har vel lest om det i forbindelse med fibromyalgi? Og mange av oss med stoffskifteproblemer har jo også fibromyalgi/muskelsmertesyndrom. I tillegg til dette sliter noen av oss med mer eller mindre kronisk blærebetennelse, og det har vi vel funnet fram til er relatert til stoffskiftet. Så jeg må i de verste periodene på do hele tiden - om natta, kanskje 5-6 ganger. Når jeg bruker tranebær mot blærebetennelsen og disse tablettene mot hyperaktiv blære, så er jeg oppe 1-2 ganger om natta, og det er jo stor forskjell. Om vinteren er forresten "tisse-hyppigheten" mye verre, og musklene mine er generelt verre da. Kan være vanskelig å rekke butikken og hjem igjen på det verste...
Så jeg vil bestemt ikke utelukke sammenhengen mellom inkontinens og stoffskifte. Men forsøk da gjerne tranebær og dette mot hyperaktiv blære. Kanskje man også blir bedre ved å finne den dosen thyroxin man generelt fungerer best på?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
LIVET MED OG UTEN ARMOUR THYROID
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 06-07-07, 18:52 -
LIVET I DELVIS KOMA
Av Tor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 20-02-07, 11:50 -
ta tabletter resten av livet?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 05-02-07, 18:14 -
Når livet begynner å få form igjen
Av sivcath i forumet SolskinnshistorierSvar: 7Siste melding: 22-10-06, 13:22 -
En god latter forlenger livet heter det
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 05-06-06, 20:31

Svar med sitat
Bokmerker