Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Threaded View
-
26-07-07, 23:53 #27
Du burde finne deg en annen fastlege, kanskje en dame. De pleier å ta pasientene mer på alvor. Gå inn på www.stoffskifte.info å les litt. Print ut noe å ta med til legen neste gang. kanksje han/hun får noe å tenke på... Tror ikke leger vet hvordan det er å være deprimert, eller hva denne kroniske sykdommen innebærer.
Første fastlegen min sa at jeg kan jo ta en blod prøve av deg om du vil. Jeg hadde bare vondt i halsen (i 4uker) Jeg så at han krysset av på masse, og 1uke senere ringer han meg å forteller at jeg har lavt stoffskifte, hva verdiene min e lå på og hva de burde være, og la på. Ingen forklaring på noe, eller hva jeg burde gjøre, eller at dette forandrer livet ditt totalt og du vil slite med det mest sansynlig resten av livet ditt. Neida... Takk og farvel....
Leste et sted at 1 av 5 vil alltid ha symtomer, og resten vil føle seg friske eller uten medisin. Men det er mye annen man kan få av å ha stoffskfte, andre sykdommer.
Det med tørt hår, gå til en frisør å få en fuktighets krem med kanksje litt glans i til tørt hår. kan hjelpe litt på lang sikt. Noe som kan tas i både tørt og vått hår. det hjelper på mitt. da får du liksom litt "fett" i håret. Men du burde ta det opp med legen din. det skal ikke være så tørt uansett. men krem hjelper masse. Leave-in kur. (jeg er frisør)
Det med at du har inkontinensen, hvem vet, kan selvfølgelig ha noe med stoffskiftet å gjøre. Ingen som er fult ut ekspert på området. (ENDA)
Det som er verst er når man føler at ingen tar deg på alvor. Humørsvigninger, deppa, sliten, orke ikke være med ut. orker ikke trene idag. Sosial livet mitt har blitt utrolig dårlig, er bare 20år og har gått glipp av mye moro, FORDI JEG IKKE ORKER. hva er det for noe. Dustete... Stakkars samboeren min, han har fått gjennom gå de verste anfallene, humørsvigninger og deprisjoner. Gråter for ingen ting. Er bare tom invendig. alt verker.
Jeg har jo en fysisk krevene jobb, men føler ikke jeg kan si til sjefen, jeg er litt sliten idag jeg , så jeg komme ikke idag, har forresten en sykemelding til deg. Har heldigvis ikke trengt ta den enda, men det er jo flere ganger jeg burde ha gjort det. Nye doser tar jo litt tid før de virker.
Nei som sagt burde du printe det ut å ta med til legen din. Det skal hvertfall jeg gjøre, å se hva hun sier. Tar hun det ikke på alvor vet jeg ikke hva jeg gjør. Da prøver jeg en annen lege til jeg finner en som tar meg på alvor.
Lignende tråder
-
LIVET MED OG UTEN ARMOUR THYROID
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 06-07-07, 18:52 -
LIVET I DELVIS KOMA
Av Tor i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 20-02-07, 11:50 -
ta tabletter resten av livet?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 05-02-07, 18:14 -
Når livet begynner å få form igjen
Av sivcath i forumet SolskinnshistorierSvar: 7Siste melding: 22-10-06, 13:22 -
En god latter forlenger livet heter det
Av Sonja Midtlien i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 05-06-06, 20:31

Svar med sitat
Bokmerker