Viser søkeresultater 1 til 10 av 241
Threaded View
-
12-07-07, 18:55 #11
jeg ringte en gynekolog istad som er en venn av familien og jobber på sykehuset der jeg venter på og komme inn på nevro.
fikk han til å gå inn i journalen min og lese forklaringen på mr bildene.
har vært så urolig fordi jeg liksom aldri får noen svar,har ringt til nevro og røntgensenteret, men de vil ikke fortelle no ber meg bare vente til jeg kommer inn til nevrologen, jeg har ikke fått time til mr av ryggmargen før i september. så jeg har ikke psyke til å vente på det.
i hvertfall sa han gynekologen at han ville ikke bekymre seg, for det var bare små forandringer, det var ikke kreft, infarkt ,propp, og tydet ikke på ms.
han sa det var sånn man fikk med alderen, jaja hehe jeg er jo 27 år så.
dette var noe nevro tok seg av,og det gjorde ikke noe om jeg måtte vente til september, for han regnet ikke med at det var no.
håper han har rett.......
en annen ting er at jeg har jo styrt med stoffskifte, legen mener at det er greit og ikke trenger noe mer behandling, men prøve svarene er veldig lave og ligger akkurat på referanse området.
det som er rart er at han gynekologen leste opp fra henvisningen hun har skrevet at jeg HAR lavt stoffskifte.
men hvorfor sier hun til meg at det er fint da???????????????????????
jeg har jo endel symptomer enda som hodepine,svimmelhetstokter (til og med når jeg ligger nede) øresus og mye vondt i kroppen.
har god tro på kiropraktoren jeg har begynnt å gå til, han har funnet endel låsninger i nakke og rygg som han jobber medHyper postpartum thyreoditt desember 2006. Begynnte med propyltiuracil, ble da hypo.
Bruker ingen medisiner og har vart frisk siden jan 2007.
Lignende tråder
-
Postpartum tyreoiditt... Hjelp!
Av Pingomamma i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 22Siste melding: 07-05-12, 19:58 -
Postpartum, hypersymptomer, normale verdier, struma
Av annis i forumet Postpartum tyreoidittSvar: 27Siste melding: 13-03-11, 13:24 -
Onsdag 16. desember
Av Bellissimo i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 8Siste melding: 17-12-09, 08:02 -
Thyreoditt? Er det en sykdom i seg selv?
Av sunny i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 19Siste melding: 05-04-07, 11:35 -
De Quervains eller subakutt thyreoditt
Av Magnuna i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 28-02-07, 12:12

Svar med sitat

Bokmerker