Viser søkeresultater 1 til 10 av 340
Threaded View
-
05-07-07, 12:03 #11
Hei har var det mange fine svar til meg setter stor pris på det
Blir glad jeg da det er så mange flotte mennesker her som svarer på alt det rare jeg lurer på
Til Finn jeg spurte om og få 125 mg kunne sikkert spurt om 150 mg og jeg men han sa det kan man ikke for det er noe med blodet som må bli vant til den dosen jeg tar 150 mg 3 ganger i uka og resten 100mg. Kan jo hende jeg ikke forsto hva legen sa men synes det var ekkelt da jeg ikke kunne velge det fikk jeg med den forrige legen så jeg at jeg vil prøve det så fikk jeg men ikke med han nye :,( Redd han jeg synes det hele var ekkelt men det er meg da
Er redd for og gjøre noe som legen sier jeg ikke bør og da vet jo ikke jeg burde jeg prøve 125 mg hver dag og hva sier han da jeg gjør det uff vil jo ikke ødlegge mer stoffskifte. God Ferie til deg Nora takker for fine svar fra deg
Til Stina
Takker for dine fine svar også
Jeg har en tante på mammas side som har lavt stoffskifte. Jeg liker og spørre legen selv og vise at jeg klarer meg på egenhånd men da jeg spør så får jeg ikke svar eller forstår ikke for det er jo utenlandske leger og er ikke alltid så lett og forstå. Og ikke vet jeg kan de noe om stoffskifte i det hele tatt eller bare gjetter de det og det.
Hva skjer da kjerteln blir ødlagt ? Kan man gjøre noe så den ikke blir ødlagt? Jeg var jo og undersøkte den kjerteln og han mannen sa det var bare fint sa ikke noe om at noe var ødlagt men ikke vet jeg da
Klemz fra Lilja
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker