Det samme sliter jeg med n'Finn - blir så sliten av å måtte bruke så mye energi på å konsentrere seg om "alt". Bare det å huske å ta med meg matvarene etter at jeg har betalt i butikken er en prøvelse - særlig dersom jeg er litt sliten. Eller huske hvilken vei man skal ta i et veikryss - jeg må gjerne sitte å tenke meg godt om før jeg "husker" det, selv om jeg har kjørt den veien mange ganger.
Det jeg blir mest sliten av er faktisk å ha masse folk og mye inntrykk rundt meg - også uforutsette hendelsen (ting jeg ikke er forberedt på). Da merker jeg det mest dagen etterpå, er ofte så sliten at jeg ikke klarer å fokusere blikket til tider. Også jeg som er en hyper-sosial person - passer jo ikke i det hele tatt!!

Men jeg syns det har blitt litt bedre etter at jeg begynte å ta levaxin i tillegg. Jeg er innstilt på å prøve ut Armour også utover høsten, kroppen min fungerte heller ikke bra på levaxin/liothyronin så jeg gir meg ikke før jeg må - eller ikke orker mer. Men jeg tror jeg må ha et tillegg av Levaxin for ikke å bli helt "tom" i hodet.

Ja, det å skrive innlegg her er jo også en utfordring - jeg har dysleksi i tillegg så det blir sikkert masse morsome skriveleifer Men jeg må si jeg er imponert over deg n'Finn, for du skriver så informativt og har god flyt i innleggene dine, de har vært til god hjelp mange ganger!!