Heia Chicka22

Det er da helt utrolig ufattelig hvor mange deler av kroppen denne stoffskifte-problematikken skal ramme ;) Har nettopp i en annen tråd lagt ut noe syt og jammer uten grenser, og undrer meg over om Levaxin har hatt noen som helst virkning på meg. Vel, da har vi fått det avklaret - det er blitt litt lettere å få tatt blodprøve

Men ellers kan nok det med kulde o.l. ha noe å si, men ikke bare i alle fall, for jeg fryser mer nå enn når jeg hadde størst problemer med blodårene. Men tenk på disse bodybuilderne f.eks. de har jo noen kjempestore blodårer. Så varme og bevegelse osv øker nok blodårenes størrelse. Og hvordan er det nå med migrene/hodepine og medisiner for det? Noe som skal gjøre at blodårene utvider seg? Og man kan få vondt i hodet hvis man f.eks. kommer inn fra kulda - inn i varmen. Hm.. det blir jo da omvendt, varmen gjør jo at de utvider seg, skulle en tro. Men det er da i alle fall en sammenheng med temperatur og størrelsen på blodårene. Hvis man fryser og de trekker seg sammen, er det for at blodmengden skal bli presset rundt i kroppen på denne måten? Nei, du får unnskylde, jeg er et evig virvar i kallotten - jeg tror blodårene er helt utvidet, og alt siver ut i tomskallen

Men dere - koffein er da vanndrivende, er det ikke det da?