Viser søkeresultater 1 til 10 av 61
Tråd: På lavkarbo igjen
Threaded View
-
28-04-07, 14:42 #8
Nå har jeg bare tatt av 200 gram, totalt 3,8 kilo. Men det virker som om kroppen trekker seg mer sammen. Første uken forsvinner vann i kroppen, så nå er det vel bare reell vektnedgang. Jeg spiser en del salt skinke, og det kan være med på å binde vann.
Husker fra forrige gang, at vekta kunne stå i ro en-to uker og så plutselig ned en hel kilo eller mer. Så jeg tar det med knusende ro, har maaaange kilo igjen.
Jeg ble så fornøyd med de kiloene jeg gikk ned, at jeg prøvde gamle klær fra loftet. Jeg har kastet hverdagsklær, men tatt vare på lange kjoler og slikt pent tøy. Tankevekkende å se hvor slank jeg var, og hvor misfornøyd jeg var med kroppen min da. Det ga meg også en påminnelse om at jeg ikke må begynne å slurve med slankingen nå, jeg vil bli slankere nå!!
Lignende tråder
-
undersøkelse om lavkarbo/"ordinær slanking"
Av isa1 i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 2Siste melding: 11-05-07, 10:28 -
Lavkarbo - Dag1
Av Shanita i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 6Siste melding: 07-02-07, 21:26 -
ME...igjen!
Av Maia i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 2Siste melding: 23-01-07, 17:20 -
Lavkarbo diett!!!!
Av heisann i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 13Siste melding: 29-11-06, 12:48

Svar med sitat
Bokmerker