Viser søkeresultater 1 til 10 av 14
Tråd: Lavkarbo diett!!!!
-
21-11-06, 19:53 #1
Lavkarbo diett!!!!
Nå har jeg vært og hentet meg mat for en uke, av type lavkarbo. Og skal starte på den i morgen den dag.
Er svært nysgjerrig på om den virker, men kjenner en som har gått ned plenty m kiloer(nesten 45kg siden mars)så jeg satser på at den virker på meg å.
Dama som leverte det sa at det kunne ta litt lengre tid for meg før jeg bynte å gå ned, pga stoffskiftet, men hu garanterte nesten at det skulle gå så det suser.
Enten tok det litt lengre tid enn på andre, eller så bynte jeg å gå ned med en gang, det var vist vanskeligt å si.
Om jeg liker maten regner jeg å gå på denna dietten hvertfall frem til jul.
Maten jeg har bestilt er 4 brød, 2 med nøtter og ost, og 2 crisp med nøtter og ost.
Lasagne
Biff
kyllingsalat
pizza m kylling
eggsalat m bacon
kyllingbiter i karrisaus
orientalsk kyllingsalat
Også har jeg bestilt en boks med proteinpulver.
I morra tidlig skal jeg være i gang, og skal si jeg er spent.
SÆRLIG MED COLA`N, MEN DET SKAL JAMENSEMEG GÅ DET Å!!!Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
21-11-06, 22:20 #2baremei Gjest
Hentet mat? Hvor da?
Og lasagne er da virkelig ikke lavkarbo, ikke pizza heller, med mindre de er laget av fullkorn?
Og hvor er fisken og grønnsakene hen?
Hva slags diett er dette? Kan du fortelle litt mer?
-
22-11-06, 01:40 #3
Opprinnelig skrevet av baremei
Fortell fortell er du snill! Jeg vil også hente slik slankemat!
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
22-11-06, 13:54 #4
www.spisdegslank.no er mirakelet!!!!
Det er en lavkarbo-diett, og en kan hente mat for en uke i slengen.
Lasagne og pizza er lagd på proteinpulver(tror jeg) og har akkurat spist pizza nå, og den var skikkelig god!!!!
Jeg har bestilt økonomi-pakka, for å sjekke om jeg liker maten, så skal jeg heller øke neste uke.
Brødet var ikke en helt fulltreffer, ikke for meg ihvertfall, for jeg liker skikelig mørkt brød og er ikke glad i loff, og detta var litt kake-aktigt,men slett ikke vondt. Tror det er 3 typer brød en kan velge i, og jeg har valgt 2 av de.
Denna cola`n da, men jeg har ikke sprekt enda, he he he.... Startet i dag tidlig, for jeg henta maten i går kveld.Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
22-11-06, 17:30 #5
Skal bli spennende å høre hvordan det går med dietten din. Er det noe som man kan få tak i over hele landet eller?
-
23-11-06, 14:50 #6
Hei Cat. Hvor bor du den a? De leverer i hele Oslo området, nedover forbi Vikersund og også oppover til Trysil.
Dag 2, og jeg har ikke sprukket. Cola er godt, men skal ikke drikke det før juleaften, har jeg hvertfall tenkt.
Har ringt og klaget litt på brødet, og det med ost og nøtter skal være bedre, ikke så kakeaktigt, så nå er det tatt opp av fryseren, og også en bedre biffmiddag, har ikke spist den enda så får vi se.
Har vært kald og kjempevarm i hele dag, aner ikke om det er stoffskiftet som husserer eller dietten. Også litt skjelven, ifølge Oftebro er det at jeg ikke hiver innpå med cola(les sukker) så insulinet gjør kroppen skjelven.
ER ikke helt hysterisk etter no annet sukker hel, noe jeg var på min egenkomponerte diett.Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
23-11-06, 17:06 #7
Jeg bor i Stavanger. Ønsker deg lykke til med dietten. Du må skrive å fortelle hvordan det går.
-
24-11-06, 15:14 #8
jaja. det var det....
Måtte til legen idag, for fikk en fryktelig hjertebank i natt med skjelving, kvalme og svimmelhetl
Legen fant ut at dette ikke var noe diett for meg, hadde alt for høy puls og hjerte gikk fort, så jeg fikk noe tabletter som skulle hjelpe for det.
Og så detta blodsukkeret, var ikke helt greit dt hel.
Da var drømmen om å bli mager før jul ødelagt.
Men får heller fortsette på en mer egenkomponert kur, legen mente at lavkarbodiett er bra, men ikke for meg som har så ustabilt blodsukker, insulin og C-peptid.
Så da så...Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
24-11-06, 21:27 #9
Synd at du ikke kunne bruke denne kuren. Kan legen eventuelt finne en kur til deg.?
Selv bruker jeg ofte en bok som heter sunn og slank med Maria. Den er skrevet av ernæringsfysiolog Maria Thommesen. Det er det oppskrifter for hver uke i 10 uker og etterpå kan en jo bare begynne fra uke 1 igjen om en vil. Også mye lesning om vitaminer etc.
-
24-11-06, 21:53 #10
Ja, det er skikkelig ergelig, var liksom klar for litt magerdom nå!!!
Får trappe sakte ned på sukkeret, så kanskje prøve igjen siden. Drikker lite cola nå, ca halviter cola for dagen, trappet ned fra halvannen/to liter, så det er hvertfall kraftig nedgang!!!
Men i tilfelle hjertet går på høygir så har jeg fått tabletter, for detta har vært en jævli natt/morra.
Men nå har jeg hivd i meg cola, med god samvete, hurra!!!
Men har jo fortsatt 17 kiloer som skal bort, så jeg får finne på noe lurt...
jaja...
Har boka til Marie Thommesen og Grete Rode, så får jeg se hva det blir til.Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
Lignende tråder
-
På lavkarbo igjen
Av marge i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 60Siste melding: 09-07-07, 22:20 -
undersøkelse om lavkarbo/"ordinær slanking"
Av isa1 i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 2Siste melding: 11-05-07, 10:28 -
Oppkvikkende diett
Av minnie i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 12-04-07, 08:39 -
Kosthold og diett?
Av bambi i forumet Helbred og kostholdSvar: 5Siste melding: 18-02-07, 11:47 -
Lavkarbo - Dag1
Av Shanita i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 6Siste melding: 07-02-07, 21:26
Svar med sitat
Bokmerker