Stina

Min samtale med Dr Kavli gikk rimelig fort.
Jeg bomma selvfølgelig på timen min. hadde time 27 feb, mens jeg hadde skrevet opp 27 mars... ringte dagen før og oppdaget dette men fikk komme inn dagen etter pga han hadde en avbestilling.

Hadde med meg samboeren min til samtalen. Han spurte meg 10000 spørsmål om sykdomsforløpet mitt. fra jeg fikk sprøytene i skoleprosjektet til kyssesyken og alt annet.

Han mente i alle fall etter sin erfaring og med mine symptomer som var klassiske for ME at jeg var MILDT rammet, men at jeg kunne bli veldig syk om jeg ikke tok vare på meg selv og klare og mestre dette.

Han skal skrive en rapport til legen min og jeg skulle også få en kopi som jeg skulle vise til jordmor etc pga jeg kan få en tøff fødsel pga dette..

Satt vel i ca 50 minutter sammen med han og det kostet meg 1200 kr.. hehe.. men nå har jeg en diagnose i allefall.

Var hos legen min dagen etter og fortalte dette. han var veldig intressert i legepakka fra ME foreningen så jeg får skaffe meg den.

Er kjempeglad jeg har en lege som viser interesse for meg.
Han sa jeg skulle få nær oppfølgen med svangerskapet mitt også.. så jeg føler jeg er i trygge hender.