Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Trening og puls
Hybrid View
-
23-03-07, 19:15 #1
Jeg har trent mye tideligere. Hadde en pause pga svangerskap, bekkenløsning og premature rier. De siste 2 årene har jeg trent ganske gjevnlig igjen. I fjor vår gikk jeg ned 15kg, men plutselig sa det stopp. Formen gikk helt i bånn, vekten økte uten grunn og jeg slet med tåkefølelsen i hodet + 100 andre symptomer.
Spesielt det siste halvåret har jeg hatt problemer med å få opp pulsen. Fra i sommer som var hadde jeg ingen problemer med å komme opp i godt over 165 i puls. Nå sliter jeg å runde 150, men likevel er følelsen den samme. Føler meg like utkjørt. Smertene har kommet de siste mnd.
Er nok ikke riktig innstilt medisinmessig ennå. Nylig tatt nye prøver som jeg får svar på om et par uker.Går fremdeles opp i vekt til min store frustrasjon
Tross 3-4 treningsdager pr uke.
Varierer mellom Bodypump, spinning, aerobic, step, tredemølle, stavgang osv. Har nettopp passert 33år.
Føler meg generelt bedre når jeg får trent gjevnlig.
Lignende tråder
-
Lav puls...
Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 3Siste melding: 05-10-08, 18:59 -
Rar puls rett etter trening
Av litza i forumet Høyt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 03-10-07, 18:07 -
Puls...
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 1Siste melding: 21-03-07, 23:43 -
Høy puls etter mat...
Av Irgni i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 8Siste melding: 16-02-07, 19:13 -
Syk puls...
Av Maia i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 9Siste melding: 06-01-07, 14:59

Svar med sitat

Bokmerker