Viser søkeresultater 1 til 10 av 73
Threaded View
-
21-03-07, 14:01 #11
Hei Klara

jeg har Hasimothos og har gått på medisiner i 1 år. Går sylemeldt på 2 mnd.
jeg er vel nogenlunde regulert. Går og venter på å komme inn på Aker for utredning, Har ikke følte meg så bra siden desember. men det kommer og går. Var hos legen i forrige uke. da viste jeg ikke at jeg var gravid og han ville vente med å ta prøver til neste torsdag. for da skal han ha fått tilsendt masse prøver fra hormonlabratoriet på aker som jeg skal ta. Får vel komme med nyheten om at jeg er gravid også oppi alt dette.
Fikk avslag fra endokrinologen på Gjøvik for 14 dager siden. så nå venter jeg på aker. (skal ikke være lett)
'Har lest masse om det og være gravid og ha lavt stoffskiftet og at TSH blir høyere er ikke noe bra. så jeg får bare være nøye og gå ofte for å ta blodprøver.
Jeg skal vel tilbake til 50% jobb etter påsken, NAV maser på at jeg må ut i aktiv sykemelding etc..
Synd og høre at du SA etter 12 uker. Nettopp dette jeg er redd for også.
Har lyst til og fortelle hele verden at jeg er gravid men så ligger det i bakhodet at jeg kan miste det pga sykdommen.
Akkurat nå føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Er bare en smule trøtt og sulten hele tiden. hehe
Blir spennende og se hva slags symptomer jeg får ukene fremover
GryHashimotos og ME. Jeg begynte på Levaxin i mars i år.
Lignende tråder
-
Forvirret over Hashimotos info
Av Xaka i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 14Siste melding: 10-04-09, 13:52

Svar med sitat
Bokmerker