Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
15-03-07, 15:04 #7
Jeg sendte også inn sprm til henne, som jeg ser hun ikke svarte på. Jeg sendte også inn ett litt kritisk sprm i hht det første innlegget hvor hun sier følgende:
"Det er mulig for de med lavt stoffskifte å gå ned i vekt. Når din kone bruker medisiner bør hennes stoffskifte være normalisert. Mange med lavt stoffskifte bruker litt for lite medisiner.
Disse blodprøvene skal man ta medikamentfastende, siste dose skal altså være tatt dagen før. Legen måler hormonene TSH og Fritt T4. Når man bruker Levaxin for lavt stoffskifte skal TSH være mellom 0,5 og 1,5 og fritt T4 skal ligge i øvre referanse området rundt 20."
Jeg leser av svaret hennes, at så lenge man bruker medisiner og legen sier at blodprøvene er fine, så er man frisk, noe mange (de fleste) av oss her inne ikke har helt samme erfaring med.....
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt stoffskifte og overvekt
Av Maxern i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 13Siste melding: 25-10-08, 07:58 -
Lavt stoffskifte og overvekt
Av Laila K i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 28-06-07, 22:01 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Komplikasjoner ved overvekt
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 0Siste melding: 07-07-06, 01:27

Svar med sitat
Bokmerker