Viser søkeresultater 1 til 10 av 81
Threaded View
-
23-01-07, 18:45 #11
Hei igjen. Jeg fikk spontanabort som KUNNE komme av høy TSH sa endoen, men det er slettes ikke sikkert at det var grunnen, det er jo veldig vanlig med spontanabort. Da jeg ble gravid var stoffskiftet veldig bra regulert, så det endret seg dramatisk de første par mnd. av svangerskapet. Jeg råder deg til å følge veldig godt med på stoffskiftet hele tiden nå. Hvordan er stoffskiftet ditt nå? Går du til endo? Det er visst veldig vanlig å trappe opp levaxindosen nokså tidlig, hvis det er det du går på.
Mener også å ha hørt at hvis mor har for lavt stoffskifte på slutten av svangerskapet kan barnet få for høyt stoffskifte. Men ikke permanent for høyt som i hypertyreose, bare der og da, de klarer vel å rette opp i det. (?) Noen som vet mer?
Lignende tråder
-
Hvis man tar levaxin før blodprøve, hvordan vil det slå ut?
Av gretal i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 15-02-08, 21:19 -
hva skjer hvis jeg slutter på medisinene nå?
Av rikke i forumet Høyt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 15-01-07, 14:46 -
Hvor raskt blir man bedre hvis Liothyroninen hjelper?
Av Dolphin i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 04-01-07, 13:23 -
Liothyronin
Av madonna i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 6Siste melding: 01-08-06, 07:28

Svar med sitat
Bokmerker