Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
09-12-06, 16:14 #3
jeg har en ustabil kjertel som forandrer seg hele tiden, derfor blir jeg plutselig over og underdosert etter hva kjertelen føler å produsere...
i det siste er det overdosert jeg har hatt tendens til å bli.
jeg merker det ved at jeg blir veldig rastløs, sover dårlig og får hjertebank. jeg får også noen skikkelige stygge svimmelhetsannfall.
når jeg er hypo, er jeg også svimmel, men ikke så voldsommt, jeg har også bommulshode er utrolig trøtt og tiltaksløs.
jeg har utrolig dårlig hukommelse og konsentrasjon i begge tilfellene desverre.
for meg er det sånn at jeg hele tiden har opp- og ned tider, uansett om jeg er hypo eller hyper.
men når jeg er hypo er det mindre avstand mellom opp og ned, dvs jeg er aldre nogenlunde bra, bare mer eller mindre dårlig...når jeg er hyper er jeg nesten normal innimellom, men til de grader verre når jeg er nede... ( det er allikevel bedre å være gira innimellom for å så gå fullstendig i kjelleren etterpå, enn å være et sted mellom kjeller og 1. egt hele tiden)
sånn er det for meg... ikke sikkert det er vanlig!
Jeg en 33 år ung dame som fikk hypothyreose for nesten 10 år siden i forbinnelse med et svangerskap.
Det gikk dog nesten 3 år innen jeg fikk diagnosen.
Lignende tråder
-
symptomer på høyt stoffskifte, men.....
Av mereteto i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 28-10-09, 08:56 -
Barnet og lavt stoffskife fra Broda o Barnes
Av Vigdis i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 0Siste melding: 12-03-09, 07:50 -
Hvilke symptomer er felles for både lavt og høyt stoffskifte??
Av Linn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 18-04-08, 19:52 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55

Svar med sitat
Bokmerker