hadde veldig høyt ved siste måling ja... er usikker på om det er systemet mitt som har skiftet fra hypo til hyper eller om kjertelen bare går på høygir slik at jeg plutselig hadde for høy dose og var/er overdosert..., men resultatet er vel det samme... hjerteklapp og så videre.

jeg har hatt dager som hjertet har løpt fullstendig løpsk etter 10 minutter på trimsykkel , pulsen var vel i 190 nesten... jeg ble rett og slett redd :( . det jeg gjorde var å gå av og jobbe med apparater isteden, presset meg ikke mer enn jeg følte for. det fungerte veldig bra.

når jeg er sånn, med hjerteklapp og utmattethet, funker det for meg å presse jern aldså, eller ri. sykle eller gå tur er fullstendig bortkastet, jeg må jo ha noe å holde meg i når jeg går tur og å sykle er jo rett og slett vondt - i brystet... det tør jeg ikke!

håper du finner noe som passer for deg også. min konklusjon er i alle fall at utholdenhetsøvelser er håpløst når jeg er i dårlig form, uansett om det er hypo, eller hyper. styrketrening som er mer statisk, kontrollert er mye lettere. jeg føler meg bedre etterpå også!