Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
25-11-06, 09:27 #13
Så bra at du har begynt å ri
Opprinnelig skrevet av Lissa
Det er utrolig hærlig følelse å sitte på en hest. Følelse av å være utrolig fri 
Her i Nederland er det kjempe masse hester, men det er bare det å finne den riktige. Jeg skal nok forsøke meg på hest igjen om en stund, først vil jeg ha litt mer kondisjon og komme ned i vekt slik at en hest vil bære meg ;)
Hesten jeg hadde her var en Gelder (nederlandsk rase), ca 175 høy, flott! Koen het han... Men eieren er alkoholiker og gjør hesten utrolig nervøs, og hun insisterte på å bli med meg når jeg skulle dit... ellers så så hun aldri hesten. Men i de få minuttene hun klådde på hesten klarte hun å lage nervevrak av han... det endte med at jeg falt av hesten og landet på skulder-hode...
Hesten er flott den, hvis den hadde hatt annen eier
Men en dag... da blir det ridning igjen
Lignende tråder
-
trening!
Av mammantileir i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 23Siste melding: 19-08-07, 17:02 -
Trening og puls
Av bambi i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 4Siste melding: 23-03-07, 19:15 -
Trening
Av Klara i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 7Siste melding: 06-12-06, 18:03 -
trening er dyyyyrt
Av nemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 8Siste melding: 12-05-06, 08:56

Svar med sitat
Bokmerker